vrijdag 18 juni 2010

Quilt Bee.....:)

Hallo allemaal ..een klein verslagje:)
Het was gister weer een feest om met de dames om de tafel te zitten ,er kwamen weer hele mooie dingen voorbij en dingen waar heel hard aan gewerkt zou worden :)))) nou werken kan je echt weg laten want het was meer voor de buikspieren die getraind werden.. ,,echt wat een LOL..
De foto met de bar waar we heel dicht bij zitten, hebben we echt niet nodig ..:)) het is een hele gezellige groep en ben blij dat ik ze heb leren kennen.....:)
er waren een paar dames jarig geweest ,dus het lekkers bij de koffie ontbrak ook niet ...heerlijk:)
fijn weekend allemaal .

8 opmerkingen:

  1. Wat goed van mij hé om de sportschool af te zeggen. Vond het zo jammer van je draad,haha.
    Jullie ook een fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor Tineke.... zo 'n groepje wat regelmatig samenkomt.... jammer dat hier in de buurt zo niks is, dat mis ik soms wel hoor.... mooie werkjes maken jullie.

    Ohja, ik heb me ook een plaatsje toe geëigend bij je volgers hoor.... succes nog met alles!!!

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben we weer een lol gehad !!
    Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer dat ik niet meer met(vreemde) lantaarnpalen mag praten, we kregen net een leuke band (wel een fietsband.... maar toch...)
    maar ik zal je zal je goede raad opvolgen.
    ik ben braaf.
    fijn weekend,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Tineke,
    Ik ben echt jaloers, heerlijk lijkt het me om zo een leuke stel vriendinnen te hebben en je hobby samen te kunnen doen.
    Je bent een "rijke dame".
    Knuffels Crhissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was inderdaad weer erg gezellig! Ik vraag me af of er iemand wél iets heeft afgekregen.....Lekker nagenieten Tineke! Tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klink gezellig, wat een leuke werkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt leuk, Tineke! Ik mag nu ook meedoen met een quiltgroep, leuk leuk leuk! Heb ik het nog wel over binnenkort op mijn blog.

    Groetjes en een fijne week!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)