dinsdag 8 juni 2010

het laatste blok en...:)



Hallo allemaal ....

Hier dan mijn laatste 24 ste blok van de QCQ ..Jacob ladder uitgezocht door Macel van de QCQ club van het net..:)
een heel leuk blok om te maken ...nu dus aan de gang met het aanelkaar zetten van de blokken ..gaat even duren voor er weer een foto van komt.............denk ik :)



iets leuks weer,kan het niet laten om mee te doen:))
.....op mn CSL kruissteek club op de Yahoo,is een nieuwe SAL begonnen..Natascha heeft daarbij de touwtjes in handen om alles goed te laten verlopen :)) het is een Flip-Its stamps 12 maanden van Lizzie kate ...dit is dus Januari....Ik heb het gemaakt op 28 ct. linnen en het is 8 bij 8 cm.geworden..
heb er glas met daarin zilver kraaltjes omheen verwerkt en de kunst daarvan bij Mylene afgekeken:))) op het werkje zitten ook 3-piep kleine 4mm.knoopjes ..Ik vind het heel leuk geworden ....Februari krijgen we denk ik vogende week en dan maar weer zien wat ik daar van ga maken:)....













Onder tussen word het aardig donker,of er regen uit komt wachten we maar rustig af....allemaal een gezellige avond en tot weer:)

7 opmerkingen:

  1. Wat is dit super leuk. Ik zou bijna weer lid willen worden bij je. Je blok is ook geweldig, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
    Liefs,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschoon je laatste sneeuwmanborduurtje!
    En dat quilten, prachtig, heb er helemaal geen verstand van, maar vind 't geweldig mooi.
    Hoe is 't met dochterlief?
    Groetjes, Monique (MONICAA)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @..Amarins...je bent welkom dat weet je :) en het is ook erg leuk,die werkjes werken erg prettig, en geen stik steekjes:)

    @..Monique meis het gaat gelukkig weer wat beter,ben er blij om...ging een poosje niet echt goed...zodra het kan komt ze weer op het Hj ..dikke knuffel van hier...

    dank je wel dames en de Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zeg je nou Tineke?
    Zit er glas in verwerkt?
    Prachtig is het geworden, wat een gefriemel, maar dat is aan jou wel besteed.
    Ook je blok is weer super gelukt.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke was al een poosje niet bij je langs geweest maar wat heb je veel gemaakt en allemaal weer even mooi geworden ook ben ik helemaal weg van de sneeuwman prachtig hoe dat je hem hebt afgemaakt met de kraaltjes.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Atijd weer een goed gevoel als het laatste blok voor een quilt af is vind je niet? Nu lekker puzzelen hoe je hem in elkaar gaat zetten. Ik ben nu al benieuwd. En je borduurtempo is enorm en steeds weer van die leuke dingen! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt weer een mooi blokje gemaakt.
    en een schattig borduurtje, de kraaltjes staan er erg leuk op. lizzy kate heeft erg leuke patroontjes.
    nog regen gehad? het viel hier erg mee. (het stelde weinig voor dus;))
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)