maandag 14 juni 2010

4 blokken LIB en.....:)

Hallo allemaal ....
En 4 blokken aan elkaar ..wat een leuk werk is dit ...:) dit blok is nu 40 bij 40 cm.
nog 3 van deze blokken en dan afwerken:)daarna komen de andere 16 maar dan rood..
en precies als deze stof..

ja de jonge koolmees is vertrokken en een jongen kraai nam de tuin in beslag..:)maar dat is geen pretje..de katten konden er niet uit de duiven waren bang en wij zelf werden belaagd door de ouders met de hele familie erbij van het jonge ding ,.,jeetje..dus vanmorgen mn man de handschoenen aan en de kleine gepakt en naast huis op het plein bij de bomen weer los..wat een rust :) wat een lawaai maken die kraaien zeg...weer een vogel avontuur achter de rug:)wat komt er morgen ...??hihi
















en deze mooie siggie van Pia uit Zuidhorn..
dank je wel Pia
en ik denk dat de siggie van mij voor jou ook wel is aangekomen..:)













en een kaartje voor Jacqueline gemaakt .
ze vond hem leuk:))

12 opmerkingen:

  1. Wat heb jij het hier mooi gemaakt!!!
    Moet het ook maar eens uitvogelen, alleen dat vreet zoveel tijd, en ik heb nog zoveel te doen.Tot donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verandering heb je gemaakt op je blog.
    en een prachtige werkjes weer
    Zo lief om jonge vogeltjes te bekijken.. bij mij zat een jong musje vanmiddag op het gras die eten kreeg van zijn vader prachtig om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je je blog super opgepimpt. Ik vraag me af hoe jullie allemaal zo leuk die fotootjes rechts bij de bloglinks krijgen. Tineke, zou je me dat via de mail willen laten weten? Ik krijg alleen maar tekst en geen foto als ik een link toevoeg. Super leuke werkjes heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie LIB blokken in blauw tineke, weer eens wat heel anders dan rood, ik heb het boek ook nog liggen....liggen ja....en het ligt voorlopig nog wel, ik geniet van de anderen, de inspiratie komt vanzelf.

    groetjes, jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW! I love your background, Tineke! So lovely! I am too scared to try to work out mine as i nearly deleted it a couple of times before trying to change the background.

    The new blocks are just too cute. WEll done!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend, werkelijk prachtig wordt LIB,
    Mooi hoor, zo hollands blauw zullen we maar zeggen.
    Je gaat echt heel erg snel zeg, super!!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi,zoals je blokken bijeen zitten. Erg leuk met de blauwe stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat zijn je blokken mooi zeg van je LIB. De stofjes vind ik ook erg leuk erbij passen. En wat zullen jullie een herrie gehad hebben met die kraai zeg. Hier vliegen die ze ook af en aan samen met de meeuwen. De andere volgens maken geen kans. Van de week voor het eerst sinds we hier wonen (bijna 5 jaar) hebben we mussen gezien. Succes met je lib blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi die LIB blokken en leuk dat jij ze in een andere kleur maakt
    zo zie je dat iedereen er zijn eigen draai an geeft.
    Ik ben benieuwd naar het vervolg
    En dat borduurtje die kaart schattig.......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je LIB helemaal fantastisch en in het echt nog mooier dan hier. Wat was het gezellig he gister. Ik hoop, dat ik je niet gekwetst heb met mijn verhalen over mijn kleindochtertje?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)