zaterdag 8 mei 2010

stukje verder.....;)

Hallo allemaal ...............
De 12 maanden met een mooie donker rode rand erom heen ...weer een stapje verder;)

The Coton Country Quilt blok 5 klaar nog 4 te gaan :)) heb zo even de stofjes eronder gelegd...
Blok 7 uit het boek CWDQ....


De kruissteek ATC swap zit er weer bijna op, een paar leden moeten ze nog in hun brieven bus ontvangen ,ze zijn onderweg..:)
de foto hier boven zijn de atc tjes die ik heb geruild tegen die hieronder staan 3 stuks..
Even een kleine uitleg..ik doe 2 keer per jaar een kruissteek ATC swap met het Hobby journaal en mn crosstitch lijst samen...ik organiseer dat om zo maar te zeggen :)erg leuk en dit keer deden er 16 mee...de kruissteek is op stof,en is erg leuk om te doen..ATC staat voor Artist Trading Card..het zijn kleine kaartjes van 6.4 bij 8.9 cm.

de foto's glimmen iets ,dat komt er zitten kleine plastic hoesjes om

Op de foto hier boven zien jullie al de kaartjes die ik heb gemaakt als bedankje voor de dames en 1 heer ...:) kon op het laatst geen schaartje meer zien hihihi
hieronder de ATC tjes uitgestald om de verdelen.....
in het najaar is er weer 1 tje en ik kan al onder tussen aan de gang:))

een fijn weekend verder allemaal :)

7 opmerkingen:

  1. Wow wat zien al je stukjes er geweldig uit.. Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tineke, wat ben je weer super bezig geweest.
    schitterende blokjes en prachtige kaarten.
    Wat mooi allemaal.
    fijn weekend
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je geen schaartje meer kunt zien, maar je bedankkaartjes zien er prachtig uit!!Al je andere werkjes ook trouwens!Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat je hiernaast de bom Bouquet plaatje van jenny hebt, ben je er mee bezig?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klaske:
    nou ik zou en toen weer niet ..blijf het erg leuk vinden ,dus voor nu eerst maar opslaan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You sure been busy, Tineke. everything looks great.

    Happy Mother's Day!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tineke,

    Wat heb je weer veel leuke dingen gedaan, heerlijk! Het is een lust voor het oog. Ik heb alleen maar aan de Marjolein Bastin gewerkt met m'n suffe verkouden hoofd. Het wordt tijd weer eens te gaan bloggen, zoveel in te halen!

    Fijn weekend verder & je achtergrond is ook superleuk & groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)