zondag 9 mei 2010

Moederdag...en

Een Gezellige moederdag...:)
Ik kom beneden vanmorgen,iets later dan normaal:) en kijk eens wat er klaar stond voor me...een heerlijk ontbijt.. door mn dochter gemaakt en bij mn laptop gezet,en de koffie rook ik al in de keuken ....lief he:)
daarbij een heerlijke doos met chocolade..en een goed gevulde flop die ik kan besteden :))is het niet heerlijk om zo verwent te worden :)

Gister heb ik op de Quilt club blok 19 opgehaald van het net,het is mn 20 ste blok van de QCQ..
het is blok heet Diamond en is uitgezocht door Miranda...
dit is het geworden ......
en nog 2 siggies's van Ida en de andere van Anita..
nog 2 zijn onderweg dan is het aantal gegroeit naar 40..
Ik doe het rustig aan :)
maar het is en blijft leuk om ze in de brievenbus te vinden :))



tot weer en allemaal een gezellige dag..:)

13 opmerkingen:

  1. ook een heel fijne moederdag voor jou en leuk he zo verwend worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou en of dat fijn is om zo verwend te worden! Lief van Magda en geniet er maar lekker van vandaag. Oe, ik krijg ook zo'n zin in die siggies, zal ik?

    Fijne moederdag & groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carolien....meis,gewoon doen het is heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn hé om zo verwend te worden, ik mocht vanochtend mijn bed niet uitkomen, er werd ontbijt gebracht!Fijne moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen hoor die je gehad hebt, en die vlop komt vast van pas.....mooi blok ook!

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kadoo..... Fijne moederdag...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker verwend ben je Tineke! Ik heb een prachtig schilderij van mijn zoontje gekregen, en nog twee mooie kettinkjes....
    Mooi blok heb je weer gemaakt.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om zo verwend te worden!!! Waar hebebn wij het toch allemaal aan te danken??
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,

    Nou, khebutgedaan! Als het goed is ontvang ik morgen de eerste siggy van Annelies :) Je hebt me goed over de streep getrokken, dank je wel!

    Groetjes en een fijne avond, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Carolien wat leuk!!!
    Ik ga morgen ook 1 voor jou maken:)
    fijne avond..en de groetjes
    Tineke...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief, Tineke! En je krijgt er natuurlijk een terug, dat spreekt voor zich. Goh wat leuk! Ga me woensdag eens verdiepen in mijn eigen variant, wat ik ga doen, ik heb nog geen idee maar dat komt wel ...

    Groetjes! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tineke! Wat heb je toch n prachtig blog! Ik kom niet uitgekeken! Je bent wel heel erg creatief zeg en je maakt prachtige werkstukken in prachtige kleuren! Je blog ziet er erg mooi verzorgd uit! Heel gezellig om af en toe eens even bij je langs te wippen! Groetjesss en veel plezier met alle lapjes! Ghislaine!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahum, ahum, ik heb net een entry op mijn blog geplaatst waarin een mooie siggy te zien is!!! :)))

    Dank je wel, lieve Tineke!
    Lieve groeten terug, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)