donderdag 13 mei 2010

even iets anders onder handen :) en....

Hallo allemaal ...
Ik wilde dit even aan jullie laten zien waar ik mee aan de gang ben...
Ik kreeg een nieuwsbrief met daarin een plaatje ,een ontwerp van Karen Combs en het werd 1.23 bij 1.22 mrt. ik vond het zo leuk om te zien,dat ik in mn katoen (effen) ben gaan sneupen en heb deze ervan gemaakt tot zo ver is tie 40 bij 40 cm. en 13 kleurtjes...
nu ga ik er een rand van 1.5 cm. blauw omheen zetten en dan nog 2.5cm. zwart, dan is het topje klaar,dan is tie 50 bij 50 cm, ben er helemaal verliefd op geworden ...heb kleine 3 hoekjes gebruikt ...
*DE 13 KLEURENSTER*
alweer 2 jarigen van de CSL kruissteek verjaardag lijst ,Saskia met onderwerp huisjes en Mireille die de letter M ,
de kaarten zijn op zijn plaats en dus ook hier laten zien:)





en 2 mooie siggie's van Ineke uit maassluis en van Miep Lee uit het verre Austalie..:)leuke he,
dames bedankt hoor:)





tot de volgende keer en een fijne dag verder....de bloemetjes markt treft het ,,droog,beetje zon en niet te warm, dus sjouwen maar :))))

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen laat je ons weer zien Tineke. Je kleurentop vind ik echt helemaal geweldig: heerlijk, al die kleuren bij elkaar. Ik heb "toevallig" afgelopen week ook net een siggy van Ineke ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tineke,

    Wat is je ster mooi! Genieten hoor ...
    En die siggies zijn ook heel leuk :)

    Groetjes en een fijne dag, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige ster heb je gemaakt Tineke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tineke ,ik wil eerst bedanken voor de geweldige mooie kaart die ik van je heb gekregen.Hij staat te pronken in mijn atelier.
    Je heb de zelfde sggy's binnen gekregen als mijn.
    Maar je heb weer hele leuk dingen op je blog gezet. PRACHTIG.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,

    ik heb hier weer even rond gekeken.
    Wat een mooie dingen maak jij toch, prachtig!
    Ik ben afgelopen weekend nog in Friesland geweest. We hadden onze zussenweekend deze keer in Anjum.
    Wat woon jij in een mooie provincie, we hebben genoten.
    Groetjes aan allemaal,
    Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. och och prachtige werkjes heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kleurenster ziet erg mooi uit en ook de kaartjes voor CSL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie ster! En de siggies zijn ook zo leuk! Groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)