vrijdag 21 mei 2010

2de Bee en nog wat dingetjes:)

Hallo allemaal ...
We hebben gister onze 2 de Quilt-BEE gehad in een prachtig wijkgebouw waar we de beschikking hadden over een prachtig zaaltje en waar een vriendelijke meneer ons bediende met een heerlijk bakkie koffie of thee ...
Ik mocht ook 2 briefjes uit een tasje halen ivm. een give away bij Klaske...ook werden weer prachtige eigengemaakte dingen laten zien..zie ook eens even bij Conny:) helaas was ik mn accu van de digi vergeten op te laden..de volgende keer beter:)
al met al een hele gezellig ochtend,die voor mij een beetje te snel voorbij ging,dus weer wachten tot in juni..ook weer in dit mooie zaaltje waar we dus elke 3 de van de maand heen gaan:)
nu nog even wat anders laten zien:)
Hieronder mn 13 kleuren ster,nu met een een blauwe en zwarte rand,,groter wordt hij niet
50 bij 50 cm is dit topje.....en nu nog afmaken:))

en een siggie..en wat voor 1, heel speciaal,omdat het haar eerste was en ik hoop dat er na deze nog heeel veel door haar worden gemaakt:)heeel leuk, een schaap in trui:))
Caroline heel leuk en bedankt :)
op mn CSL doen we op dit moment aan een boekenlegger exchange,en nu mag ik het eindelijk laten zien wat ik gemaakt heb voor Greet,2 kikkertjes ...hij is onder tussen aangekomen bij Greet ,ze gaat em in een dik zwaar boek leggen bang dat ze weg springen:)))


andersom kreeg ik van Gerda een mooie boekenlegger op mooi soepel plastic canvas,en ze heeft er een mooie kaart en een
borduur pakketje nog bij gedaan ..mooi he en wat een verwennerij...heerlijk:)


en toen was het verhaaltje voor vandaag weer uit:) tot weer...want er wacht nog huiswerk om te doen:)) doeiii

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie boekenleggers Tineke.
    Jammer dat zo'n gezellige bee omvliegt, vind je niet. Ik geef nu op mijn blog ook een uitleg van mijn siggieboek, dus als je er geen quilt van wilt maken.....groetjes tot in juni!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ging inderdaad snel voorbij, maar ja dat heb je als het zo gezellig is! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,

    Graag gedaan, die siggy :)
    Wat is je ster prachtig geworden!!!
    Leuk, zo'n bee, misschien ga ik na de grote vakantie ook met een groep dames meedoen, lijkt me heel leuk!

    Fijn weekend & groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige werkjes heb je weer gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kikkertjes !
    Wat was het weer leuk he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als heel gezellig Tineke. Mooie werkjes heb je allemaal gemaakt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kikkers zien er heel mooi uit. Gedetailleerd en levensecht. Ik kan me inderdaad zo voorstellen dat ze wegspringen bij het minste onraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuke kikkertjes. Leuk blog heb je trouwens, leuk om al je blokken nog weer voorbij te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)