maandag 10 augustus 2009

woord 8 G-Pan,Willowberry Des.,en mini rr9

zo,ik ben het weekend heerlijk aan de stitch geweest:)
deel 8 van Willowberry Designs wat ook de laatste is van deze blokken.
Vond het geweldig leuk om deze mooie blokken te maken..volgende maand krijgen we nog info en dan zien hoe we het in elkaar gaan maken ,of ik ga al eerder maar dat zie ik nog wel :)

Deze koffiemolen uit grootmoeders tijd heb ik gemaakt voor Marijke,ze heeft onderwerp Koffie op haar mini rr 9..op de CSl.
heel wat anders dan de stitchery, maar ik vindt de kruissteek ook heerlijk om te doen...;)

En dan woord 8, 1 na laatste al weer van deze kerst wens woorden van Gail Pan Des. de stof heb ik onder tussen ook al in huis , dus nog even en dan krijgen ze allemaal een mooi jasje aan in rood en groen:)
Dit was het even weer voor vandaag, ik ga eens kijken wat ik ga pakken om te gaan maken of afmaken of....ach ik zie wel
fijne dag allemaal en tot de volgende keer maar weer:)

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt, Tineke! Mijn woordje Noël is ook af, heerlijk om te doen hè!
    En? Heb je al iets bedacht om te gaan doen? Ik ben even met mijn kerstmandjes bezig, ook leuk met zulk heerlijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tineke,

    Leuke dingen maak je allemaal.....knap hoor hoe je dat allemaal kunt. Ik vind je honey bear van een paar logjes terug helemaal geweldig!

    Groetjes Wendy (CSL)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke, Wat heb je weer een leuke dingen gemaakt. Mijn complimenten hoor. Je gaat als een speer. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)