donderdag 13 augustus 2009

RR afgewerkt en wat kaartjes..:)

En.. is het geen plaatje....:)
dit was een mini rr, 12 persoons die een paar maanden ,na een reis van 12 maanden onderweg van de ene naar de ander is gegaan ,weer thuis was gekomen
Ik heb hem gisteravond en vanmorgen afgemaakt met een mooie groene stof de achter kant is gewoon wit katoen want dan blijf het wit mooi wit van kleur,doe je er groen achter dan is het wit niet wit meer zeg maar...;)
ben er blij mee en hij is op de plaats van de knaagdieren gekomen ,ach zo kan je eens wisselen he:)
Het patroon komt uit de Desk Calendar van 2007 Crosstitcher...

Voor mn verjaardag lijst op de CSL 3 kaartjes die deze maand ook al zijn aangekomen..vandaar dat ik ze laat zien:)
ze blijven leuk om te maken voor tussen door .
de kikker voor Greet, de vlinder voor Brigitta en de muis voor Winny..
onder tussen heb ik weer een nieuwe lijst neer gezet op de CSL voor het nieuwe jaar .









6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke RR, ik heb daar ook al eens een patroon van gebruikt.
    Je kaartjes zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is allemaal weer super mooi!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk weer Tineke! Maar waar is die mooie kaart die je voor mij hebt gemaakt?? ;-)

    Groetjes Wendy (CSL)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy...
    oeps vergeten...doe ik de volgende keer erbij oke:)
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,
    Heb net met veel plezier je site bekeken, wat een schattige borduursels heb je gemaakt en je blokken zien er prima uit, veel plezier met de volgende!
    groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke , hier ben ik weer eidelijk een beetje rust in huis.
    Maar wat heb jij je blog mooi gemaakt.
    En ik vindt muisje-kaart geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)