woensdag 5 augustus 2009

mini rr een blok en.....:)

He he ..ondanks de warmte even mn blog weer bij werken,hoop dat jullie het weer leuk vinden om te komen kijken :)

en ja hoor 2 werkjes voor de mini rr een chick voor Natascha en een werkje dat Edith gaat gebruiken om een biscornu van te maken ..was ook erg leuk om te maken...

En dit is De Ohio Star ....ja stond op het patroon:)

Van de week kregen we de nieuwe nieuwsbrief van Magdaleentje met daarin dit blok voor de beginnende quiltster..zoals ik dus :) dit is het geworden ,de kleuren moesten we zelf invullen ,en volgende maand komt er weer 1 tje...hij is niet helemaal perfect maar kan er mee door vind ik :)
ze wil elke maand (12 keer )een blok doen in de nieuwsbrief:) dus misschien tot volgende maand...

En dit is Punky1 van onze 2 katten :)

die zich heerlijk nestelt in het droge gras:) en later in 1 van de duiven manden:)grappig om te zien ...

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke borduurtjes.
    Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer prachtige borduurtjes gemaakt. Heel erg leuk. En dat ondanks de warmte. Ook je ster is erg leuk geworden.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jahoor, ik geef wel niet altijd een reactie, maar ik blijf gewoon kijken/komen, hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Tineke, je Ohio Star is prachtig en je borduurtjes ook zeg!
    Wat leuk je poezebeest:D
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Tineke, al je werkjes!!!! Ook je quiltwerkje! Ga dat "ooit" ook maken :-).
    De poezenboel is helemaal leuk! Super!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. volgens mij is er niks mis met je ster v Ohio,
    hij ziet er harstikke goed uit!je kleuren gebuik is mooi! nu op naar blok 2, die is wat makelijker.Leuk trouwens dat ik je nu via patchwork weer tegen kom

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)