zaterdag 29 augustus 2009

van alles...

Hallo allemaal .....
Deel 10 van de Quilt blessings, nummer 9 is per ongeluk overgeslagen ,maar die ligt nu klaar
om afgemaakt te worden ..dan nog 6 te gaan ...


Deze verjaardag kaart hier boven is naar Wendy gegaan, van mn CSL verjaardag lijst
maar had em vergeten..,vandaar dat hij er nu bij staat:)
en even mn nieuwe lapjes laten zien van Tilda, en ik heb ze bij haar gekocht :)
Ik wil ze gaan gebruiken voor om mn Willowberry Des......heen.
Maar ik moet eerst oefenen met snijden in stof :)) maar gaat goed komen hoor...
ook zag ik toen dit mooi rek,ook bij haar heb de foto even van haar in bruikleen :))
moet nog even bedenken hoe of wat en waar het komt te hangen en wat er aan komt ...
ze heeft ook een leuke blog ..
en ik ben weer helemaal bij met Ellie...
juni en juli en augustus afgemaakt...nu weer even wachten op september:)





2 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk allemaal prachtig, dit is gewoon genieten als je dit allemaal ziet en leest.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lapjes heeft Marietje hé? Ik maak een sprei van de Tilda lapjes!Mooie blokjes heb je weer gestiched!Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)