vrijdag 8 januari 2016

Toch nog met kerst aan de gang:)

Goede morgen allemaal....

De kerst en nieuwjaar wisseling achter ons gelaten, kan ik het onderwerp Kerst nog niet loslaten want in
december ben ik begonnen met de Scandinavian Christmas quilt van Lynette Anderson...hij lag al een paar jaar met de mooie stoffen te wachten.
Met de kerstdagen tot nu lekker aan de gang gegaan..de 4 blokken zijn tot de strikjes, knoopjes, belletjes enz. zover klaar,
De geborduurde rand vervang ik door een mooi lint, en de tussen blokjes schieten ook al op...de foto's hieronder laten de resutaten zien....

blok 1
blok 2

blok 3


blok 4

een paar rand /tussen blokjes





Naast kerst ook weer eens mn wereld lap opgepakt en heb er een nieuw vriendje bij gemaakt...de olifant..


overzicht tot zo ver...



En...zit nog te broeden voor iets nieuws,maar ik ben daar nog niet over uit..misschien de volgende keer...



11 opmerkingen:

  1. WoW wat ben je al ver, mooi hoor! En die olifant: prachtig! Nog ff en er is weer een top klaar. Ben benieuwd waar je op zit te broeden, laat je ons niet te lang in spanning?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie blokken heb je gemaakt, als je even doorwerkt heb je volgende kerst een mooie affo.
    Je olifantje is een schattige toevoeging aan je borduurwerk, moet je nog veel op deze lap, ik zie alleen Zuid-Amerika nog open en misschien Australië en Nieuw Zeeland. Het wordt een heel mooie lap.
    Ook ik ben erg nieuwsgierig naar je broedsel, houd je ons niet te lang in spanning?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat ziet de Scandinavian Christus er al mooi uit ! Wil 'm graag in het echt zien !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als ik het niet vergeet neem ik em ff mee as bee...;)

      Verwijderen
  4. Oh, wat ziet de Scandinavian Christus er al mooi uit ! Wil 'm graag in het echt zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig de blokken voor de kerst-quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi de blokken!en de olifant is zo schattig!

    En fijne weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Scandinavië-maf en quilt liefhebster als ik ben, vind ik jouw kerstquilt in wording een juweel!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Tineke, wat mooi, je Scandinavian blocks!!! Lig hier helemaal verliefd te hangen ;) Echt ... Wat ben je ook een vakvrouw, het ziet er zo mooi uit! Ik heb veel te weinig tijd (grom), maar hoop ook ooit eens zoiets te kunnen doen. Petje af, hoor, en veel plezier ermee!

    Groetjes, ook aan Magda, en knuffel van mij,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker bezig zijn daar gaat het om. Zo te zien lukt dat heel goed.
    Blokken zien er heel mooi uit.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)