dinsdag 19 januari 2016

3 update''s...

Ik ben lekker aan de gang met al het moois,daarom vandaag 3 update:s ..
Een mooi IndianaPolis blok. nummer 13..de volgende update ? dan komt er weer een overzicht....

 2 delen van de Scandinavia kerst quilt  in elkaar op het lint na..en op  de foto kunnen jullie zien wat er nog voor leuks op en aan komt (belletje knoopjes enz,,)


en dan de 365 challenge blokjes van 3.5 bij 3.5 inch.... 20 zijn er nu incl. een bonus blokje en vanmiddag komt 21...
Tot nu houd ik het prima bij ,  en probeer ik stug door te gaan......
17,18 en 19


19 +1bonus blokje
En ondertussen dat ik dit blog aan het maken ben kijk ik naar buiten en zie dat het sneeuwt .....
Lijkt leuk achter het raam,maar o o voor de mensen die eruit moeten  ..doe voorzichtig.
Tot weer,

13 opmerkingen:

  1. Leuk Tineke, de kerst bom van FatCat! Ik heb het eerste deel gedownloaded. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie werkjes. Lekker weertje hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie werkjes. Lekker weertje hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je,
      nu stormt het weer en alles schiet lekker op :))

      Verwijderen
  4. Mooi allemaal, het is ook goed handwerk weer.
    en ja die blokjes hé, toch leuk en ik ben ook nog bij
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je ..ik heb je mooie blokjes ook al even gezien op je blog ,,is best leuk om te doen he :)

      Verwijderen
  5. Dat zijn zeker mooie updates van drie heel mooie projecten, knap hoor dat jij kan switchen tussen projecten, zo groeien ze allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je :) ja maar dat kan toch iedereen...je pakt bakken doe elk thema en stof erin en pak een bak waar je mee wil werken die dag:))) ik ben gek op bakken hihihi

      Verwijderen
  6. Mooi hoor! Ik ben blij dat ik ze in het echt heb gezien 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;)) ja voor de blokjes vooral, die komen op de foto niet zo mooi uit ivm. de kleuren...

      Verwijderen
  7. Heel mooi werkjes, Tineke. Mijn favoriet is de Scandinavia Kerst quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je ;) Ja die vind ik ook heel mooi, en.....hij is ook heel leuk om te maken;)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)