dinsdag 12 januari 2016

toch gedaan..:)

ja ik ben toch begonnen met de 365 blokken challenge... zo leuk om die(nog) kleine blokjes te maken..
ik maak ze van oa.een batik jellyroll met losse batik erbij...tot nu heb ik er 13.
 morgen komt nummer 14 en zo elka dag 1...
links op mn blog staat een link en je kan mee doen  op,
Nederlandstalige 365 Challenge Quilt Blocks
 het is weer moeilijk om de mooie kleuren goed op de foto te krijgen ..maar het is verder goed te zien;)


en de maand january is klaar STITCH ALONG - Joyful World by The Snowflower Diaries ook op facebook....we hebben ondertussen february ook ontvangen en dan 10 february maand maart enz enz..

tot weer ....

14 opmerkingen:

  1. O wat leuk, Tineke! Je had je turbonaalden alweer gebruikt zeker ;)

    Dikke knuffel vanuit Zevenaar, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben echt verbaasd toen je foto kwam bij de SAL, gisteren begonen en nu al af... jij bent ook een "speedy stitcher"
    Well done!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja echt ,ik begon op de maandagmiddag en toen kon ik niet meer stoppen,borduurde zo lekker weg ,ja wel geslapen maar de andere dag vroeg weer aan de gang en s,avonds was het klaar ..nu aan de eendjes en dan ben ik weer bij:) jij heb ze ook al beiden af zag ik :) fijne dag Mylene...

      Verwijderen
    2. Ik kon ook niet stoppen toen was ik begonnen met de tweede en was al laat...2uur in de nacht toen had ik het af! blij blij..

      Verwijderen
  3. Neem de de blokjes een volg.week? Ben wel benieuwd om het in het echt te zien ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend zal dat quilt worden en leuk dat borduurwerk
    Fijne dag en groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blokjes en wat is die SAL leuk hè ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blokjes, ze zijn zo leuk om te maken. Voorlopig is het nog goed bij te houden en zijn ze vrij makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor de blokjes, en de borduurtjes.
    Die sla ik even op.
    Mijn blokjes zijn ook bij, op deze dag na
    Zaterdag maak ik een logje
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een uitdaging zeg, die dagelijkse blokjes! Veel succes om het bij te houden. Je hebt in elk geval wel leuke kleurtjes gekozen. En wat een mooie SAL is dat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er leuk uit ma,maar vind ze in het echt mooier als op de foto...maar toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) leuk Magda:) en je heb gelijk in het echie is het mooier:) knuffel...

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)