zaterdag 18 januari 2014

24 lapjes gestitched...


 ja ja 24 kleine lapjes zijn af van Love is...en ze gaan verwerkt worden met de lapjes die je op de stapel ziet.
Het voorbeeld ligt erbij....
En als de top klaar is komt er weer een foto....maar dat gaat wel even duren denk ik:)

 ook doe ik mee met randje haken en randje borduren,ik borduur op fijne glitter zilver stof...ook komt de goud glitter in de stof aan de beurt..verder heb ik nog geen idee welke kant het opgaat,of hoe het gaat worden ja randjes:) we zien het wel.



















en dan deze kaart,ik heb em gemaakt voor Pauline, ze vind de Puffin,oftewel Papegaai duiker  zo leuk,,vandaar deze kaart.en die mocht niet ontbreken he:)

dit was het eerste berichtje in 2014....tot weer en een goed weekend,,,,,


12 opmerkingen:

  1. Leuk dat je toch bent begonnen met haken! Fijn dat je stichery's af zijn, het naaien is ook zo leuk met al die verschillende stofjes! Je andere werkjes zien er als gewoonlijk goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tineke wat een leuke redworkquilt gaat dat worden je hebt er in ieder geval al een boel werk voor gedaan met al de stitcherietjes.Dat je mooi kon borduren laat je al jaren zien dus de ontvanger van de kaart heeft er ook weer een juweeltje bij.groetjes en een fijne week Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke love is quilt gaat dat worden! En je bent met leuke nieuwe projecten bezig. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi stofjes voor je Redwork Love ! Hoe lang gaan de borduurrandjes wel niet worden ;) Lekker haken !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hè die twee projecten, kunnen we in elk geval weer even vooruit.
    Je stitcheries voor je Redword Love is mooi, succes met het in elkaar zetten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke.
    Wat ben je weer druk bezig.
    Het word al helemaal mooi!
    En weer wat hele grote werkjes bij,he
    Zelf ben ik er niet aan begonnen...ondanks dat ik denk dat het wel leuk moet zijn.
    Maar heb het zo al erg druk en heb me es kunnen beheersen.
    Zelf doe ik met de mysterie van Di Ford mee...
    Wat ook wel weer wat tijd bijneemt.
    Vele zondagse groetjes , Nanske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke projecten heb je onderhanden. Super leuk! Leuk dat je borduurt op glitterstof. Geeft de randjes iets heel chiques.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooie en leuke borduurtjes, en de rode stofjes daarbij zijn prachtig
    Ook veel succes met de randjes, de jouwe zijn ook heel mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik zie het al, jij hoeft je niet te vervelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je bent lekker bezig, haken, borduurrandjes en dan je mooie sticherytjes omzetten in een quilt...met van die prachtige "roodjes".. om te kwijlen...zo mooi.
    grt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So lovely! :)
    Greetings from Finland!
    Hugs, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi. Mag ik je vragen waar je de stof voor de randjes vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)