dinsdag 31 december 2013

Laatste dag van 2013

Hallo allemaal,

 De kerst dagen zijn alweer voorbij en op deze laatste dag van 2013 nog even  een blogberichtje;)
Van handwerken kwam niet veel maar dat gaat in 2014 wel weer veranderen...:)

Ik wilde nog even laten zien wat we op de borduurclub van mij(CSL) Yahoo hebben gedaan met kerst,
we deden zoals andere jaren weer een kerst kaart met een klein kadootje,en voor de kerst was alles op zijn plaats,dat is altijd fijn.
Mijn kadootje ging naar Frea en ze vond het heel leuk,hier even een foto van wat ik maakte.

achter kant hanger



en ik kreeg van Marleen dit leuks hieronder:)

 een houten ster met een patroontje en garen,en dat kon ik niet laten liggen dus dat heb ik gedaan ;)
leuk he. en een mooie kaart met kruissteek.
Bijschrift toevoegen



en ja de 2 kerstdagen waren weer om en toen was het de dag erna weer een klein feestje,
 27 dec.41 jaar getrouwd,en zoals gebruikelijk kregen we ook dit jaar weer een bruidspaartje, ook dit keer  weer een heel leuk stelletje,,ze staan met hun pootjes op dikker veren en als je op de koppies drukt springen ze op en neer.. hoe ze het steeds weer vind:)) en een mooie door Magda gemaakte kaart.
ja en dan voor al mn lezers een bedankje voor al de leuke reacties op mn blog en  wens ik jullie een hele GEZELLIG

en een goed

PROOST ALVAST:)) EN TOT IN HET NIEUWE JAAR.....

10 opmerkingen:

  1. Leuke dingen laat je weer zien! En ja, hoe vindt Magda het toch? Ik had er even niet aan gedacht maar gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Goed uiteinde en tot later

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben je verwend, super leuks heb je gemaakt en gekregen. Nog gefeliciteerd met jullie 41 jarige trouwdag. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en leuke cadeautjes gemaakt en gekregen.
    Nog een felicitatie voor de trouwdag.
    Van uit hier ook de aller beste wensen voor 2014.
    Met veel quilt en handwerk plezier.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je trouwdag en een heel goed 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tineke, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag, en de allerbeste wensen voor een nieuw jaar! Ik hoop dat het veel handwerkplezier met zich meebrengt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Magda heeft jullie weer kunnen verrassen met een enig stelletje!
    Veel handwerkplezier komend jaar en natuurlijk alle goeds voor het komende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog gefeliciteerd met jullie trouwdag, alle goeds voor 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig Nieuwjaar, met veel liefde geluk en gezondheid en creativiteit groetjes vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. alsnog van harte met jullie trouwdag, en de beste wensen voor 2014.
    Magda heeft weer goed haar best gedaan om een leuk stelletje te scoren :) knappe meid!.
    ziet er erg grappig uit.
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)