dinsdag 21 januari 2014

mn oude handwerk hobby opgepakt...

Ik was aan het rommelen en kwam mn eenden weer tegen,en nu had ik zoiets wat jammer dat het zo onafgemaakt blijft liggen...spullen bijelkaar gezocht en aan de gang.
Ik moest er even weer inkomen maar net als fietsen,je verleerd het niet:)
Ik heb het over Needle Punch..en als je dan weer aan de gang gaat dan word je weer helemaal ingepakt en wil je maar doorgaan :)) 
dit is de werkkant
en dit is dan de goede kant en op de lucht na ,klaar.

werk kant

en zo ziet het eruit goede kant allemaal lusjes

werk kant
de jungle is een paar jaar terug op een kussensloop gemaakt

de witte tijger,ook erg mooi en heeft Magda gemaakt:)














dit zijn de klosjes,naald  het patroon boek enz,, needle punch:) erg leuk om te doen.


allemaal een fijne avond en ik vond het leuk om dit aan jullie te laten zien, zo en nu ga ik verder met de lucht om de eenden helemaal af te maken :)









13 opmerkingen:

  1. Wat grappig, Tineke, dat was een verrassing! Het wordt mooi!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opruimen kan heel erg verrassend uitpakken! Wat leuk dat je weer aan het punchen bent, ik heb je er veel over horen vertellen, maar nooit gezien dat je het onder handen hebt, dat wordt genieten de volgende keer, niet opbergen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej wat leuk! Jullie zijn ook van alle markten thuis hé?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Word mooi, wel eens gezien, maar nog nooit gedaan
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk ! Zo kom je nog eens wat tegen he ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om dit te zien. Zo kom je nog eens wat tegen hè, ik denk dat dit voor velen herkenbaar is als er een kast open komt haha.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, maar ik heb geen idee wat je doet bij needle punch?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat leuk, zo kom je nog eens wat tegen! Mijn moeder heeft het vroeger ook gedaan. Leuk dat je ermee verder gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie werkstukken zijn dat...kan me voorstellen dat je het weer oppakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat mooi, hoop dat je het afmaakt wat een schitterend werk
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)