zondag 22 december 2013

nog een paar dan is het kerst....

Afgelopen donderdag was er weer onze maandelijkse bee heel gezellig en de tijd vloog weer om,Pauline trakteerde op heerlijke oranjekoek met slagroom omdat ze  afgelopen zaterdag jarig was, vandaar de traktatie en er stonden lekkere bonbons op de tafel..
Uiteraard hebben de dames weer een showtje gegeven met waar ze mee aan de gang zijn..kijk maar eens mee,ik weet alleen niet van wie ze allemaal zijn  maar dat geeft niet ze zijn stuk voor stuk mooi om te zien;)
de LE is van Klaske de 2 de sampler van Anneke en onderaan het kantklossen van Willy sorry voor de andere 2. mooi he allemaal :)




 ook hebben we kaarten uitgewisseld en kerst ballen gekregen enz,en het mooie gehaakte engeltje kregen we van Ada ,
en dan de mooie gehaakte tas helemaal in mijn kleurtjes,Marjan een lieve vriendin van ons  heeft em gemaakt ze had er 2 voor het eerst gemaakt en 1 ervan was voor mij, ik kreeg em op de bee ,alvast voor mn verjaardag zei ze:)) ze kon natuurlijk niet langer wachten want ik ben pas in februari jarig ,maar hij is prachtig en ik vind het zo knap van der,,dank je wel Marjan ik ben er blij mee;)en kan er alvast mee pronken.

Dames van de Markant Bee allemaal bedankt voor al de gezellige bee dagen van het afgelopen jaar en dat we in 2014 weer hele fijne dagen mogen beleven metelkaar.

 De dagen vliegen voorbij en over enkele dagen is het kerst...de lichtjes branden en de boel gezellig versiert,ook buiten branden de lichtjes.hier enkele foto;s



 en ligt Wisky niet heerlijk te slapen op de mooie kerst quilt;)..dit was het weer even voor nu :)
ik sluit af met de December hanger
en wens iedereen hele fijne kerst dagen ...







9 opmerkingen:

  1. Mooi dat je er blij mee bent! En wat een gezellige sfeer foto's! Jullie ook fijne dagen en in het nieuwe jaar zien we elkaar gauw weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook fijne feestdagen, Tineke, en een voorspoedig en handwerk-rijk 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne feestdagen en voor 2014 vooral veel gezondheid liefde en geluk

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Frohe Weihnachten und Alles Gute für 2014.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige foto's Tineke! Die 2 gekleurde quilts zijn van Jellie.
    Fijne dagen en tot de volgende bee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig verslag van onze bee, die bonbons van Klaske waren zalig! Wat een verwennerij he? onze mooie tassen! Ik ben er heel blij mee! Wat ziet het er bij jullie gezellig uit! Fijne kerstdagen met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie ook fijne feestdagen gewenst!

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig bij jullie Tineke, fijne dagen ! Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige kerstdagen gehad?
    Een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014 toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)