maandag 7 oktober 2013

stukje gegroeid...;)

Het schiet lekker op naar de helft van dit mooie patroon
 dus even een update ervan ...;)


 1 okt. hadden we weer mini bee bij mij thuis, we waren met ons zessen en de tijd vloog weer om:) en wat kreeg ik van Pauline ....heeft ze zelf gemaakt :) dit mooie tasje in de kleuren paars tot licht lila..
Ik heb het al gevuld en in gebruik genomen:)

 en Joke nam een heerlijke kwark taart mee uit Hardegarijp..smullen was het ...

 4 okt.dierendag, naast extra lekkers ook een speeltje,,,,Punky kijkt je aan zo van ,wat moet ik er mee.
Wisky speelde er wat langer mee maar nu ...ze kijken er niet meer naar om..geef ons voortaan maar een muis gevuld met kattenkruid...;)
Wisky
Punky
en... hanger oktober hangt onder tussen ook...
allemaal een fijne week....tot weer:)

16 opmerkingen:

  1. De krans wordt erg mooi. Ik heb ook een kat thuis die speeltjes totaal niet begrijpt. Vind ze eng of kijkt er alleen maar naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je krans wordt prachtig en verwen die 2 jongens maar lekker, onze beestjes kregen ook wat extra's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Der Blumenkranz wird wunderschön.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ga je snel met de krans, Tineke. Mooi hè... en wat een prachtig tasje!
    En je herfsthanger is op tijd, want volgens mij is het bijna gedaan met het zachte weer.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie ook nog een mini bee hebben gehouden, dat was vast weer heel gezellig! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie wauwie wauwie, wat gaat die krans mooi worden!! Jammer dat borduren niet echt mijn ding is en niet zo mooi als jij kunt borduren, want anders wist ik wel wat voor patroon ik ging maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps, helemaal vergeten te zeggen dat ik je tasje van Pauline ook prachtig vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi word het borduurwerk
    gezellig zo minie bee.
    Het tasjes van Pauline is prachtig mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooooooo Tineke,
    Wat gaat je krans lekker snel!!!!!!!!!!!!
    Die is prachtig!
    Ben zelf ook net terug steekjes aan het zetten.
    Zalig,he.
    Vele groetjes,nanske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je krans wordt prachtig en wat ga je weer snel! De minibee was reuze gezellig en de taart zalig! Volgens mij hebben jullie katten elke dag dierendag, zo vertroeteld worden ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi bezige bij, wat zal dat gezellig geweest zijn die mini-bee. Een heel mooi tasje heb je gekregen. Maar zoals altijd ben ik weer verwonderd door de hoeveelheid werk wat je weer verzet hebt. Hoe doe je dat toch? En het is zo mooi allemaal!!!
    Lieve groetjes voor allemaal, Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei, ik zie 'm nu op de computer, wat wordt ie mooi, de krans !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Tineke,
    Schitterend zijn je creatie's!!
    En zo'n bee lijkt me heel erg gezellig.
    Wil je Magda bedanken voor de lieve en mooie verjaardag kaart die ik van haar gekregen heb...
    Doe haar de hartelijke groeten en een dikke knuffel voor jullie allebei.
    Lieve groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je borduurwerk super mooi en de rest trouwens ook.
    Fijn weekend.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)