woensdag 13 november 2013

Verwen uurtjes Aqua Zoo ..:)

Wat een feestje was het afgelopen zondag...;)
onze vriendin Marjan kwam op de koffie zondagmorgen en ze keek maar steeds op haar horloge..dat viel niet op:) ineens staat ze op en vraagt aan mn dochter,Magda ,als je nog plassen moet dan kan dat nu nog even want de ambulance staat zo voor de deur..we keken elkaar aan van ehh:) ja zegt Marjan je heb een kleine 10 minuten..even paniek muts, zoeken sjaal erbij want ze moet het niet koud krijgen en hup hup ..we hoefden verder nergens om te denken alleen het foto toestel ging mee..Marjan had overal aan gedacht en alles geregeld ....jeetje wat gaat er gebeuren ? nou dat zal ik jullie vertellen ,mn dochter heeft in Juni met haar verjaardag gezegd haar verjaardag  te willen vieren in het otterpark maar dat ging niet ivm.omstandigheden,en vervoer enz. maar dat kon  dus nu wel gebeuren met dit verwen vervoer :).. 
Het Aqua zoo ligt ongeveer 5 min.met de auto van ons vandaan en daar ging de bel..2 stoere mannen van  Kijlstra ambulance vervoer aan de deur met de brancard..geweldig Magda uit haar bed geholpen en erop  en de ambu..in;) Marjan nam mij mee in haar auto en erachteraan:)
Ik heb Magda nog nooit lachend in de ambu. gezien maar nu ...stralen:) ze ging naar haar vriendjes..;))


toen we aan kwamen stonden daar ook Anneke en Pauline te wachten Joke kon helaas niet..
 alle 3 dames zijn ook onze vriendinnen :)...en ook mn Zoon was op de hoogte, mooi he :)binnen gekomen staat er koffie thee en gebak te wachten..heerlijk ,toen gingen we onder begeleiding van een gids het park in, en wie kan er zeggen een kusje op de neus te hebben gekregen van een aap :)) ja ja Magda dus...
nu komen er foto.s en die spreken voor zich:) klik om ze groter te zien:)






















Na ruim 2 prachtige en ontroerende uurtjes waren we weer thuis en kon het nagenieten beginnen..:)) Magda kan er weer tegen in haar bed..Marjan heel veel dank van ons allemaal  voor alles ..en de kanjers van het verwen vervoer Kijlstra, Kees en Pieter  EEN GROTE DANK JE WEL zonder jullie kon dit  niet. ....



16 opmerkingen:

  1. Het was super, ik was zo blij dat ik er bij mocht zijn, wat een feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijn, zo een verassing voor je dochter en jullie
    Had het al op FB gezien ook.
    Prachtige mooi de foto's ook
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig dat magda's wens is uitgekomen. Heerlijk dat jullie zo met elkaar hebben kunnen genieten. Jullie verdienen dat ook zo. Tot horens en blijf lekker nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier word ik stil van Tineke. Het ontroerd me te zien welke geweldige verrassing jullie vrienden voor Magda hadden voorbereid! Fantastisch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verrassing he! Ik heb het met plezier geregeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fantastisch en gefeliciteerd!!!
    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Carolien. ik heb het stukje tekst even een beetje aangepast, Magda was in Juni al jarig geweest..
      groetjesss

      Verwijderen
  7. A great surprise and beautiful pictures!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Word hier even stil van, wat een verrassing en wat een heerlijk dag en wat super van de dames om dit te organiseren. Wat een kanjers, en pluim vanuit Zweden voor jullie
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie je wel, mijn bloglovin is in de war, want dit blogje heb ik gemist. Ik had het wel op fb gelezen. Voortaan toch maar mijn rijtje op het blog gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie dit blogje nu ook voor t eerst. Masr ik was dan wel in de gelukkige omstandigheid dat ik er bij mocht zijn. Dus daardoor van het gebeuren op de hoogte was ;-) zo bijzonder , deze momenten weer te beleven

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fantastische verrassing was dit, super!!!
    En Magda straalt helemaal.
    Dikke knuffel.... Lidy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)