zondag 22 september 2013

Het is weer Herfst....

Hoi hoi....
Ik ben helemaal in de weer met kruissteek en op het moment op mn club doen we een SAL..samen aan het zelfde patroon werken.
Ik liep al een poosje te denken wel doen,nee toch maar niet maar pff ik ben er toch aan begonnen hij is te mooi om het niet te doen,afentoe zie je op andere blog's deze  ook langs komen...het is een 4 jaargetijden krans
en zo ver ben ik nu .
Op de stof die ik gebruik (draadje stof)zal hij ongeveer 60 bij 60 gaan worden...



Bijna een kwart
Ook hangt september al een poosje aan de muur maar hier nog niet laten zien..
en vogeltje 2 van Lies Bos is  klaar:)
vogeltje 2 van Lies Bos
 Tot een volgende keer :)

17 opmerkingen:

  1. Wauw Tineke, zo mooi allemaal. Die krans vindt ik ook zo mooi, maar tijd hè, anders zou ik hem ook doen. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Tineke, volgens mij word dat een hele mooie krans!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Tineke, volgens mij word dat een hele mooie krans!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, nog maar een wauw dan, wat wordt ie mooi! Echt prachtig zoals jij kunt borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een prachtig patroon! Ik kan me voorstellen dat je door de knieën bent gegaan. Je vogeltje is schattig, leuk om er een klein quiltje van te maken en September hangt ook weer te pronk. Ja, ja, de herfst is weer begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je toch ook voor de krans bent gevallen, hij is ook zo mooi. Schattig vogeltje heb je gemaakt, had de patroontjes nog niet eerder gezien.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtig borduurwerk Tineke, zou zo willen beginnen.
    Het vogeltje en het september quilt zijn ook mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wunderschöne Stickereien.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie krans gaat dat worden. Je vogeltje is erg snoezig.dat stofje op de achtergrond van je vogeltje is een mooi lapje...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend borduurwerk
    Fijne week groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat die krans mooi he, ik vind hem ook zo leuk om aan te werken, het verveelt nooit. Je september banner vind ik ook heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi, alle borduurwerken!!!

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wondermooi,he...en je gaat zo snel.
    ik ben nog steeds met deel 2 bezig...
    Doe elke avond mooi verder en hoop eind deze week een nieuw deel te kunnen aanvragen.
    Sinds de verandering van de site zijn de mailtjes me wat onduidelijk...
    Raak er niet echt meer aan uit...of er zou wat fout moeten zijn ...
    Zal er me nog es goed moeten mee bezig houden want ik had je werk nog niet gezien...
    Vele lieve groetjes en VEEL naaiplezier!!!!!( hij is superleuk,he en al die mooie kleuren om mee te werken...)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Meis wat een kunststuk je borduurwerk!
    En... leuk je eekhoorn!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooiiiii.......!!!
    Prachtige kleuren gebruik je voor de krans.
    En je vogeltje is zó schattig.
    Lieve groetjes uit het zuiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig je borduur werk!
    Ik zie de hele kleine kruisjes jammer genoeg niet duidelijk meer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)