dinsdag 27 augustus 2013

Winter...;)......

Even voorstellen; "de Winter Sneeuw man",
 Ik zag deze en was verkocht, ben er zaterdag mee begonnen en kon niet meer stoppen en gister was  hij al klaar.
 Het zijn allemaal namen die met winter te maken hebben en het is een ontwerp van Ursula Michael,en heet officieel Winter snow day.

ik ben 18 bij 21 cm groot, klik op me en ik groei;)
Ik ga hem afwerken met een winterstofje...maar dat later;)
allemaal een fijne dag ...ik ga weer verder met vogeltje 2 van Lies Bos...

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig werk!!!
    Ben ook es gaan kijken bij haar maar kan deze niet vinden...
    Mooi,hoor...En hoe het gezichtje er toch mooi doorkomt...( ondanks de woorden...)
    Knap...ze passen perfect.
    Vele groetjes,nanske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderbar. Das ist ein tolles Stickmotiv.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Süß ist der kleine Schneemann.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtige sneeuwman, geweldig zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!!! Wat een enig patroon. Een echte kouwe kerel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, wat een enig borduurwerk! Ik kan me voorstellen dat je helemaal verslaafd was aan dit patroon. Super-superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je sneeuwman, heel erg mooi!!
    Lieve groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke (en Magda natuurlijk), dank voor je leuke reactie op m'n blog, lief! Hoop dat het jullie naar omstandigheden goed gaat.

    Leuke sneeuwpop, al heb ik nog helemaal geen zin in de winter! ;)

    Groetjes en knuffel, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tineke, wat ontzettend leuk!!!
    Een echt kunstwerkje. Het is gewoon genieten als ik hier op je blog rond kijk.
    Lieve groetjes voor jullie,
    Lidy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)