maandag 19 augustus 2013

Goeie morgen allemaal :)

Hallo bloglezers :)
Na een gezellig weekend ,zoon was thuis mn DH was jarig en gezellig visite gehad kan de nieuwe week weer beginnen :)
Ik ben vorige week gezellig aan 2 nieuwe dingen begonnen  namelijk Love is en de vogeltjes van Lies Bos-Varkevisser.
Love is,het is een bom van een paar jaar terug en stond nog steeds op lijstje maken :)  en de vogeltjes waren zo wie zo binnen kort aan de beurt.

Afgelopen donderdag was er weer een Bee en ik dacht jeetje wat ga ik meenemen om te doen,denkwerk
moet je echt niet mee nemen want je kan het thuis weer uithalen:) het is een echt stelletje "ongeregeld" ja ik zeg het maar gewoon:);)
maar...wel leuk hoor,  soms word je platgedrukt tussen 2 dames in die zonodig ineens de behoefte krijgen om elkaar te knuffelen ja en daar zat ik nou net tussen ...LOL, maar ik dwaal af het ging erom wat ik meenam naar de bee:) denk denk en zo kwam ik op Love is,zijn kleine werkjes 24 stuks en prima te doen  op de bee.
maar thuis gekomen pakte ik weer een lapje, neee zei DD..dat is voor op de bee ,zoek maar iets anders ..en zo kwamen de vogeltjes aan de beurt 9 mooie vogeltjes die wel bewerkelijk zijn met overtekenen...maar heel leuk ..zie maar:)voor andere bee foto's zie bij haar ik heb de foto van love is van haar gebruikt:)bedankt Anneke:)
het boomklevertje is nu af.


Love is

Carla
Wendy

 en nog 2 verj.kaarten van de csl voor Carla en Wendy die deze maand jarig waren:)
zo dit was het weer ...een fijne



7 opmerkingen:

  1. Altijd leuk nieuwe projecten, veel plezier ermee! We volgen je vorderingen! Dat je de love is nog niet gedaan hebt trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig patroontje van het boomklevertje, Tineke. Zo mooi op dat stofje... en de "love is" is ook al zo'n leuk project. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je DH, en ik zal meteen eens bij Lies V. kijken. (nieuwe naam voor mij)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je mannetje ! Dus je doet de Love is... alleen op de bee, ben benieuwd ... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent weer lekker bezig, die Love is... is zo leuk, lekker vrolijk en niet al te moeilijk, precies wat voor op onze bee, voortaan de hoekplek aan tafel nemen dan kom je ook niet in een berenknuffel terecht, wij kunnen het ook niet helpen dat we elkaar zo lief vinden en als jij daar tussen zit is dat voor ons geen probleem. Ik heb je er nu wel al een paar keer over gehoord, je zult er wel van genoten hebben ;)
    Mooie werkstukken heb je onderhanden, die vogeltjes zijn echt prachtig! Je hebt ook weer fraaie kaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je man, en wat een leuke kaarten en je boomklever schitterend
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk het liefdevolle platdrukken, hihi!
    Wat een leuk vogeltje heb je gestitcht!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat heb jij een leuke blog en je bent echt een Crea-Bea oh nee, sorry, Tineke
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)