donderdag 15 november 2012

Bee gehad:) en zo leuk

Hoi hoi allemaal ...

 Vanmorgen hadden we een leuke speciale Bee,...inplaats  met  lapjes te stoeien gingen we aan het stoeien met ja ja fietsbanden ...Klaske ook lid van onze bee gaf een workshop egeltjes maken en wel van fiets binnen banden ...en de snuitjes werden geknipt uit een tractor binnen band...;) als je dat uit een fietsband moet doen word het te klein ,achter rechts foto 2 zie je er een stuk van liggen ...



                                          Dit werkje hierboven  is mijn resultaat geworden en ik ben er trots op ;)
                                        hieronder al de egeltjes van de dames die mee deden ..
toen we allemaal onze egeltjes af hadden gingen we naar huis..het was wel wat later geworden dan anders maar dat geeft niet ,ik vond het erg leuk om te doen en Klaske voor je inzet....
                                                                                

                                                                                  
                                                                               

14 opmerkingen:

  1. Oh, wat zijn ze allemaal leuk geworden, jammer dat ik dat niet meer gezien heb. Het was een enige ochtend, wat een plezier hebben jullie gehad, veel plezier van je stikelbaarchjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze LEUK geworden. Jammer dat ik er vandaag niet bij kon zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi gemaakt allemaal
    Wat leuk dat Klaske jullie de kunst leerde.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk geworden allemaal
    Mijn complimentjes hoor,...
    Gr Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan Tineke!!! Ik vond het weer egeltje.. ehhhhh beregezellig!;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geinig, Tineke! Het ziet er supergezellig uit.

    Fijn weekend en groetjes voor jou en Magda,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuke egeltjes.
    Zo eentje wil ik wel tegen komen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke,
    Schitterend zijn je egeltjes....en je andere creatie's.
    Hoe gaat het bij jullie? Ik mis Magda heel erg op hj.
    Lroetjes en een dikke knuffel, Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de egeltjes zijn prachtig en wat heb je er een mooie decoratie mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie egeltjes hebben jullie gemaakt. Leuk hé om met fietsbanden iets te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige egeltjes. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)