zaterdag 8 december 2012

Weer thuis:)

 Hallo allemaal ...ik ben er weer.
Ik ben een paar dagen in het MC- leeuwarden geweest voor weer een operatie aan mn been ..hopelijk is het nu goed en is alles weg wat er niet hoort.

verder hoor ik  over 10 dagen op de poli verder. en goed he mn bord bijna helemaal leeg het ging er wel in na heeeel veeeeel uren nuchter ;))
Nu gaan we ons best doen om weer op de been te komen want op 21 dec.als ik het goed heb,hebben we weer bee en daar wil ik natuurlijk weer bij zijn:))
allemaal een goed weekend en tot weer.

19 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke.
    Beterschap verder hoor.
    Hoop dat het allemaal goed gaat met het been.
    Zo gebonden zijn valt niet mee altijd.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte en beterschap; hopelijk ben je snel weer op de bee(n)!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap, en dat je maar snel op de been bent. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het meegevallen? Ik hoop dat de operatie geslaagd is en jij weer op de been, dat zou wat zijn! Ik wens je een voorspoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap Tineke!!Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je er de 20ste bij zult zijn !! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap Tineke, ik hoop dat alles goed blijft gaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte Tineke, hou je taai en ik hoop dat je weer gauw op de been bent. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel beterschap...
    Vele groetjes,nanske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Tineke,

    Hopelijk knap je snel weer op, beterschap!

    Knuffel voor jou en Magda,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap Tineke!! Hopelijk ben je snel weer op de been.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat je er weer bij bent bij de volgende bee, eventueel maar in de rolstoel ;))
    Beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lees ik nou? En heeft de operatie succes gehad en gaat het nu weer goed? Ik hoop het maar.
    Fijne Kerstdagen met je gezinnetje en de groetjes aan Magda.
    Lidy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)