zaterdag 3 november 2012

Het midden af..;)

Hallo allemaal ...

bbrbrbr wat een regen en harde wind en dat gaat de hele dag al..maar moet eerlijk bekennen dat ik er weinig last van heb:))  hoef er niet uit.
De laatste tijd ben ik lekker aan de gang met Stars in the night van J.de Jonge..
en het midden deel is zover klaar en dat wilde ik even  met jullie delen..:) vind het zelf heel mooi worden en hopelijk gaat het volgende deel ook zo goed...

             lekker vrolijk met die felle kleurtjes ja toch ..zo allemaal een gezellige weekend en tot weer.

19 opmerkingen:

  1. Schitterend Tineke! Ik hoop snel te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Einfach wunderschön!!!!
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit en lekker fleurig in deze tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel fleurig uit, Tineke !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Tineke, lekker vrolijk met die felle kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ster is hartstikke mooi gelukt, prachtige kleuren gebruik je ! ! !

    Fijne avond Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke.
    Het ziet er geweldig uit op de foto.
    Ik weet dat hij in het echt nog veel mooier is.
    Zie je morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een plaatje , die ster van je. helemaal toppie. om blij van te worden,met deze kleurtjes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meid, wat wordt 'ie mooi! Schitterende kleuren, wat een effekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een PRACHTIG resultaat, Tineke!!!

    Jullie ook een fijn weekend & groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tineke wat een prachtige quilt ben je aan het maken dit is echt weer van ooit wil ik ook graag zo een maken!!Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is gewoon helemaal gaaf, wat een prachtig werk Tineke, mijn complimenten. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het patroon en de kleuren erg mooi en ben benieuwd hoe het volgende deel wordt.

    Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt Tineke! Heel knap.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vind deze zo mooi he,..en zo nieuwschierig al hoe die strakjes word als we weer iets verder zijn he ma?:-)ja echt..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastisch!!! Prachtige kleuren!!!
    Om jaloers op te worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)