dinsdag 24 april 2012

Kon het niet laten...;)

Hoi hoi allemaal ..:)
Werk van Froukje
Ja ja verkocht aan.......
dit werk van Froukje (mn Quilt vriendinnetje)ze kwam gezellig bij me op de koffie en toen kwam de tas open en haalde ze dit eruit..
Ik van ohh ahh je kent het vast wel :))en ze weet dat ik zoiets ook prachtig vind  die kleurtjes..
Ja en ik verkocht ..boekje gekocht van Wendy Vosters nummer 13 en ook aan de gang...Paper P. met de hand op theezakje papier..lekker
ontspannend..:))

en mijn eerste blok ...
en ik heb ook een blok met tussen stuk af ..weet nog niet hoeveel ik er ga maken ...we zien wel :)
Bedankt Froukje je heb het helemaal voorelkaar hihihihi:)

En ik kreeg de mailart binnen van Judith..het is erg leuk om te ontvangen ..in een vorig berichtje kan je zien
wat ik er van heb gemaakt .Judith nogmaals bedankt en misschien doe je weer mee als ik weer eens 1 opstart op de CSL= cross stich lovers:)
voorkant en inhoud
  
achterkant    
 Zo ik ga weer verder

11 opmerkingen:

  1. dat ziet er prachtig uit, Tineke.
    mooi met die heldere kleurtjes en dat zwart, komen ze heel mooi uit...
    leuk pakketje heb je ontvangen.
    groetjes en veel plezier met je blokjes te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer heel verleidelijk uit Tineke! Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke nieuwe twist aan dezelfde hobby, Tineke! Het ziet er lekker fleurig uit.

    Groetjes en een knuffel voor jou en Magda, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Tineke en felle kleurtjes, kan niet missen dat je hier voor bent gevallen..Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die felle kleuren met zwart, dat wordt een fleurige quilt.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig werk, kan me voorstellen dat je hier voor overstag bent gegaan, super. Ook de mailart is erg mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, ook een mooi pakketje
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tineke wat een mooie frisse kleurtjes met het zwart, dit spreekt mooi met elkaar. Hoe groot wordt het?
    Veel plezier met het maken van je blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Froukje! Wat een pracht blokken heeft ze gemaakt, ik kan me voorstellen dat je zonder nadenken je liet verleiden om hier ook voor te gaan - hoeveel blokken heb je al af?
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie blokjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha lieve Tineke,

    Dank je wel voor die dikke knuffel! Dikke knuffels helpen toch altijd?! :))) En deze was super hoor, elke keer als ik er aan terug denk, moet ik weer glimlachen ...

    Dikke knuffels terug voor jou en Magda en als mijn hoofd weer wat beter meewerkt, bel ik je een keer, goed? Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)