zondag 13 mei 2012

van alles...:)

Hallo allemaal...
Ben ik even met een kleine update van enkele dingetjes...maar
Allereerst moederdag is het vandaag en natuurlijk gaat dat niet zo maar voorbij hier in huis:) mn dochter Magda had voor mij een mooie kaart gemaakt en een heel mooi klein doosje .ik dacht lekker een bonbon,maar nee er zat geld in verstopt voor wat lapjes zei ze :) lief he...
Dankje wel meissie :))

Afgelopen donderdag hadden we weer  Bee in de Markant..Klazien was helaas niet aanwezig maar haar dochter bracht ,ondanks de harde wind en regen  ons toch lekkere koeken bij de koffie,Klazien was jRIG geweest vandaar, en nogmaals bedankt:)
een leuk verslag met mooie foto;s van afgelopen bee  kan je bekijken bij Anneke... 
 

Ik ben lekker aan de gang met diverse dingetjes ..op deze foto te zien(foto geleend van Anneke) :)) onder tussen 2 blokken van de glas in lood klaar,
rechts ervan de Krystal star van Jinny Beyer, daaronder het boekje waar ik stukjes van mn serie Robert Kaufman stof inplak die ik gebruik voor de star..en nu moet ik even wachten want er komen er nog wat van thuis... ondertussen  omdat ik niet verder kan een poes gemaakt met Paper p..,best leuk trouwens deze blokjes,http://piecebynumber.com/pastbom/archbom.htm#kittylove
 ik laat het blok ff  zo liggen , misschien komen er wel meer bij want er staan meer leuke op de site en free:)
toen dacht ik o ik heb nog iets liggen dat eens af moet :)


 een heel klein abc kubus speldenkussentje.was wel een gefriemel,maar is het geen leuk dingetje geworden....
en tussen door aan de eekhoorn quilt ( Henrietta Whiskers)aan het door quilten..
ik ben met de rand begonnen ..

het zijn eekhoorns met een kleine border in het midden enz. ..boven komt ook zo'n rand en de zijkanten zien we wel als ik er aan toe ben..
Zo dit was het eerst weer ..een fijne moederdag verder en natuurlijk voor iedereen een gezellige dag :))
de groetjes uit een zonnig Leeuwarden.
                                                                              

8 opmerkingen:

  1. Lekker bezig Tineke! Leuke dingen heb je weer gemaakt. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van de HW.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je friemelspeldekussentje schattig geworden!!
    Succes bij je eekhoorntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan Tineke;)
    Wat heb je veel projecten onderhanden, leuk dat speldenkussentje en wat worden de eekhoorntjes leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie werkjes, en een leuk verslag.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hadden we weer een gezellige bee, met heerlijke traktatie lovenswaardig gebracht door weer en wind door de mooie dochter van Klazien!
    Wat ben jij verwend op moederdag, een schitterende kaart van Magda en een doosje met de lekkerste vulling die je je voor kunt stellen.
    Dat is een schattig speldenkussentje en ik ben reuzebenieuwd naar je eekhoorntjesquilt, leuk dat je het quilten zo leuk vindt om te doen.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je wel niet gekregen van je dochter. En de centjes voor lapjes, zo kan je ze zelf kiezen, heel attent van haar.

    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ben je weer aktief geweest en wat een prachtig werk heb je gemaakt. Het is een feest om hier rond te neuzen. Lieve groetjes, Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Der Würfel sieht Klasse aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)