donderdag 5 april 2012

dagje naar Nieuw buinen ...:))

Goeie morgen ..
De zon schijnt hier lekker, hopelijk bij jullie ook  ..:)
Ik ben gister op stap geweest met Marjan, na de koffie vertrokken we naar Nieuw Buinen ..anderhalf uur later stonden we voor de hekken..we waren een beetje te vroeg maar de meneer van de zaak had ons al opgemerkt en deed de deuren open ,Jippie en hij maakte gelijk een heerlijk bakkie koffie met koek in de vorm van haasje erbij en de paaseitjes stonden ook al klaar op de tafel ..wat een belevenis weer en wat een stofjes, VRESELIJK................ mooi en veeeeeeeeeel  :)))))








buiten was het ook pasen, zo leuk en gezellig...


We troffen het ook nog eens dat Wil Gommers haar mooie quilt's er had hangen ..ff een paar foto;s ervan.



 trouwens Wil  was er ook en ik heb een praatje met  haar gemaakt, erg leuk ...ze had gezien in de winkel dat ik voor paars viel en ze had daar ook prachtig quilts van gemaakt ...helemaal in mn straatje he, ze is er 21 april ook en dan geeft ze een demonstratie  daar in De Naaidoos ..als je daar in de buurt ben kan je daar ff aanwippen...maar pas op!!! de verleiding is er heel groot:))
en ja dan sneupen voelen aaien enz. Marjan moest wat achterkanten enz hebben en ik hobs ach jullie weten wel hoe dat eruit ziet toch ..
later op de middag hadden wel nog even wat tijd over en zijn naar Borger gereden, daar was de Stofmeid en daar ook lekker even gestruind.. een mooi patroon gekocht maar de stofjes  die in verzamel had ze niet helaas..en daar om de hoek zat nog een klein gezellig hobbywinkeltje, De pottekijker  dus daar ook even in..met knoopjes stickervelletjes voor mn dochter Magda enz.er weer uit en op weg
richting mijn huis, daar heerlijk aan de chinees,koffie gedronken later is Marjan ook naar haar eigen vertrokken ,uurtje even lekker nagenieten en toen op 1 oor:) een fijne dag en bedankt Marjan ...
oh nog even mn aankopen zonder de hobs
En nu wat anders, op mn borduurclub de CSL deden we weer eens een mailart met een vrij onderwerp..
dit heb ik ervan gemaakt voor Karin ze heeft hem ondertussen al ontvangen dus mag ik het laten zien...
inhoud
open..:)




Zo dit was het even voor nu
een fijne dag en tot de volgende keer....

8 opmerkingen:

  1. Het was weer heel gezellig Tineke! En ik ben heel blij met mijn aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, zo een dag uit en maar smullen!
    Fijne Paasdagen, groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig, en leuke aankopen gedaan.
    Ik ben er nog nooit geweest, maar het blijft op mijn verlanglijstje.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dat jullie er zo'n leuke dag van gemaakt hebben, met zulke mooie aankopen. geniet er lekker van.
    groetjes
    enne ook fijne paasdagen gewenst aan jullie allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,

    Dat klinkt weer als een superleuk dagje! Mooi patroon heb je gekocht, zeg! Veel plezier ermee en jullie ook allemaal hele fijne Paasdagen gewenst!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig verhaal, je laat ons lekker meegenieten. Super leuk.
    Leuke aankopen heb je gedaan.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joh, wat veel leuks en mooie foto's! Jullie hebben er echt een fantastische dag van gemaakt! Supergezellig!
    Hartelijke groet, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was 'n pracht van 'n dag Tineke, genieten hè. Mooie spulletjes. En nog gedacht aan Magda ook, je bent 'n lieve mams. Groetjes, Monique. MONICAA.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)