zaterdag 24 maart 2012

Regiodag maart 2012..Ureterp.

Goede middag :)
 Gister een leuke dag gehad in Ureterp waar de jaarlijkse regiodag werd gehouden..de dag vloog weer voorbij...
onze opdracht was, teken een malletje en de uitleg was dan ook weer heel duidelijk..een dresden plate..


Dit kan je er van maken....
Toen de show en tell:) ik pik er een paar uit ..er waren te veel om allemaal te laten zien...



 de kriebels..onze beurt  om naar het podium te gaan ...ja met ons 5 van de bee.
 We hadden  de lente quilt  gemaakt die Conny had ontworpen..daar gingen we het  trappetje op :)) Conny deed het woord,pff  kijk maar even naar de volgende foto's
vlnr. Tineke, Ruke, Klaske, Pauline, en Conny.



 5 verschillende uitvoeringen van een patroon ..is dat niet leuk om te zien:))
toen rap weer naar de plaats...dat hadden we maar gehad:)
Tijd om te gaan lunchen..soep met broodjes en kroketten..smullen maar...en ja toen was het alweer middag..
en daar was onze verrassing, een super quiltster ,haar naam Supergoof oftewel Ingrid met heel veel door haar gemaakte quilts.. en die gingen over al de tafels en de handen maar voelen en aaien enz...een feest het was een echt quilt buffet wat voor je langs kwam..ook hiervan wat foto;s..






zo gingen de Super quilts over de tafel...dat gebeurt je niet zo vaak:) en dan de leuke verhalen erbij :)

 als je de foto's beter wil bekijken klik er dan ff op :)het was een feestje geloof me..
we gaan nu een heel jaar wachten ..dames bedankt voor de organisatie weer...
Kijk ook eens op blogs van de andere bee dames, rechts op mn blog staat een lijstje van de markante quilt froulju
Ook wil ik Klazien M.van onze bee beterschap wensen ,ze kon gister er helaas niet bij zijn ,maar door al onze foto;s en verhaaltjes kan ze er toch een beetje van mee genieten..en volgend jaar is ze hopelijk wel weer bij.
Fijn weekend en denk om de klok die vooruit gaat vannacht..

13 opmerkingen:

  1. Tineke ik heb genoten van je foto's [die je me via de link gestuurd had] zoals ik al bij Klaske en Conny reageerde, reageer ik ook bij jou "Het was net of ik er ook bij was zo mooi werd alles verteld en met de prachtige foto's kon je haast de sfeer proefen". Leuk om die bloem te maken, vorig jaar heb ik hem gemaakt op een tas [deze is paars en niet eerst het sopje laten voelen, dus heb ik hem gewassen en alles is nu doorgelopen
    Pech onder weg noemen ze zoiets toch..:)) Fijn weekend en ... ik vergeet de klok niet. Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je zo genoten hebt Tineke en jullie 5 met allemaal een andere uitstraling door kleurgebruik van de quilt hoe kan het hé , heel mooi om te zien ......
    fijn weekend....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Tineke !
    Wat hebben jullie een mooie dag gehad!
    Volgend jaar wil ik ook weer mee hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat staan we daar mooi met ons vijven hé met die prachtige quilts!
    Stuk voor stuk hebben ze hun eigen charme!!
    En wij zijn weer van onze bibbers af;-))
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feest was het gisteren, ik loop nog helemaal na te stuiteren!
    Wat lief dat je ook even aan Klazien denkt, we hebben haar gemist gisteren.
    Volgend jaar weer en dan met al je affo's van dit jaar, ik wil ze wel helpen omhoog houden ;-)
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al die mooie quilts...
    Levenswerken,he.
    Knap hoor ;-) groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een show hebben jullie gehad zeg!! Super!

    Maar die vijf op een rij zijn mijn favoriet hoor! Deze keer zelfs met de koppies erboven! Hartstikke leuk die verschillen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dag heb je gehad, en die podium vrees is heel herkenbaar. Mooi foto's ook. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,

    Wat zul je genoten hebben, leuk!
    (Vind stiekem jouw quilt de meest sprekende van de 4, ahum ...;)

    Groetjes en een fijne dag,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er erg gezellig uit Tineke

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien was het een prachtdag en wat een bofkonten waren jullie dat Supergoof haar quilts kwam tonen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooooo die quilt met die leuke kleurtjes, schitterend !!!

    knuffs, vero

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)