zondag 6 november 2011

give a w gewonnen en ....

Hallo allemaal ...
ja ja ik heb een give a way gewonnen...:)  een stapeltje stofjes en een mooie kaart erbij van Helma, 
leuk he dank je wel Helma...  
 en mn sjaaltje is ook klaar en ik vind het heel leuk ,het breit heel erg snel en het is met 1 bol ruim 1.5 mrt. op  7 steken..:)      


   ook heb ik een baby quiltje gemaakt maar dat komt later op de blog...



 op de CSL doen we ook aan SAL..en de kerst sal is klaar..het is een  schattig werkje geworden..nu even bedenken wat ik er van ga maken ...zal vast goed komen :)

 





                                                    dat was het voor nu :)
fijne zondag ....

11 opmerkingen:

  1. proficiat met je prijs en wat een mooie sal is het toch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je mooie prijs en schattig borduurtje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie give away heb je gewonnen, je sjaaltje ziet er leuk uit en ja hier ligt ook dat superleuke borduurtje te wachten tot ik er wat mee ga doen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijs, dat gaat vast wat moois worden.
    De sjaal is mooi. Het borduurwerkje vind ik een plaatje wat een leuk patroon.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stofjes heb je gewonnen !

    Fijne avond Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!!!
    Wat mooi je Christmas SAL... Ik loop ff 2 stukjes achter... maar dat komt goed

    BeantwoordenVerwijderen
  7. proficiat met het winnen van de give-away, altijd leuk als je bij de winnende bent. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken, maar jou kennende wordt het vast en zekers weer iets moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the scarf as well as the design you have chosen for the SAL. Wish i wasn't so busy with work, would have love to join, hopefully next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zit ik net een heel verhaal te tikken en weg is het.
    nou ja, iig gefeliciteerd met je lapjes ;) en een leuke sjaal maak je. en je broduurtje is ok erg leuk, was de strekking van mijn verhaal ;)
    groetjes A

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk dat je gewonnen hebt Tineke en wat is je sjaaltje leuk geworden, is het ook gemaakt van Katia Ondas? Leuk om te maken vind ik die sjaaltjes, het breit lekker snel hè

    Groetjes
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. allemaal bedankt voor de gezellige reacties:) altijd leuk..

    Willy; ik het sjaaltje gemaakt met scheepjes wol kitty kleur 14..
    en idd. heel leuk om te breien schiet lekker op:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)