woensdag 9 november 2011

Baby quiltje en ...



 Daar ben ik weer met een heel leuk affie baby quiltje, vind ik dan he :))  Klazien vroeg me om haar te helpen ....ze zat wat in een dip en de quiltjes waren kadootjes ...en moesten toch redelijk op tijd af.. en dat is ons gelukt :)
Ze heeft zelf ook 1 gemaakt en ze plaatste het op haar blog vanavond:) dus ik kan dan niet achterblijven he :)) hij is zo leuk geworden .....een schatje, die van Klazien ook trouwens....
Het patroon is van Ria Lanser ...en ik denk erover om er nog 1 te gaan maken:) we zien wel .....
Ik heb geel met mint groen gebruikt en de achterkant is een leuke dieren stof..het quiltje  is ruim 40 bij 50 cm....
 op de foto lijkt het wat scheef maar dat is gezichts bedrog :)) we hebben volgende week Bee en dan neem ik em mee ....
En dan heb ik van de week mn wereld lap weer opgepakt en wil zo af en toe weer een dier/vogel enz.  toevoegen ..hij is gewoon te mooi om te laten liggen :)deze week is de leeuw er bij gekomen ...
               De foto hieronder is het overzicht tot nu toe incl. de leeuw:) de bovenste helft is klaar en er komt ongeveer nog zo'n deel aan onder..
oke zo was het weer voor vandaag ...doeiii 
groetjessss

16 opmerkingen:

  1. De quilt is heel schattig geworden. Die wereldlap ken ik niet, heb dat patroon nog nooit gezien. Het wordt wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi quiltje, dat zou ik ook wel willen leren, die wereldlap had ik ook nog niet eerder gezien, maar hij wordt wel prachtig. hoop werk ook ;-) grtjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattige quilt,
    en wat een mooie borduur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tineke, wat een dot van een quiltje! En je borduurwerk wordt ook erg mooi.
    Ik zit onderhand te stuiteren van alle opgedane inspiratie; het is bovenal heerlijk genieten.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooi borduurwerk is dat ze, en inderdaad te mooi om er niet mee door te gaan. Het quiltje is ook heel lief geworden. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig baby quiltje en fijn dat je elkaar zo kan helpen.....de wereldlap is prachtig maar wat een klus......je blog ziet er mooi herfstig uit....
    veel handwerkplezier....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig babyquilt moet je veel geduld voor hebben. En die wereldlap moet er niet voor onderdoen, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is ook een snoepie en weer heel anders zonder harten enne .. mooie leeuw, hoor hoeveel nog te gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Tineke, wat heb je die quilt toch prachtig gemaakt, een echte beauty. En je borduurlap blijf ik toch zo mooi vinden, inderdaad lekker mee verder gaan, hij is mooi om te laten liggen.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het babyquiltje is erg leuk geworden en het borduurwerk is ook erg mooi. Lang geleden dat ik m'n kruissteekborduurwerk in handen heb gehad...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tineke wat is dat een schattige babyquilt en wat mooi gemaakt, ik weet nog dat we dat patroon van die wereldlap ergens vandaan gehaald hebben, jij bent er al een heel eind mee, ik ben er nooit aan begonnen, nog een stukje dan heb je hem klaar

    Groetjes
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit zo schattig quiltje. Ben er helemaal weg van.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooooooooooooooooohhhhh wat een schattig babyquiltje!!!!
    Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ie mooi geworden Tineke ! Samen staan we sterk ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)