donderdag 17 november 2011

Een actieve Bee....:)

 Hallo............het was vandaag weer Bee dag:) en kijk eens wat we bij de koffie hadden hmmmmmm
jummie, Conny trakteerde ons op heerlijk gebak en dat ging er wel in:)) ze was  14 nov. jarig geweest....
De volgende foto;s behoeven niet veel uitleg dacht ik ..
zoveel actieve handen bij elkaar hihiihhi is het niet leuk om te zien :)





Ik zelf heb een werkje van  Living the dream gemaakt maar een foto komt later  als ik er 16 af heb:)
de overige handen  staan niet op de foto want die waren a of aan de koffie of b aan het niks doen :))))
Het was een hele gezellige Bee ...en dan vliegt de tijd weer om he.
Helaas kon Marjan niet ivm. haar rug, Beterschap meis...en 2 dames waren  met vakantie...ze hebben weer van alles gemist maar kunnen toch  bij lezen en kijken hier en bij de andere Bee dames:)

Fijne dag allemaal  en tot weer....

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo gezellig. Leuke fotos!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Heb weer heel wat gemist zie ik, snik, maar wilde echt even niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het waren allemaal bezige handjes,hè?
    tja soms kletsen we meer dan we wat doen en soms doen we onder het kletsen ook nog wel wat ;)
    Het was weer heel gezellig.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer een gezellig stukje van gemaakt Tineke, leuk om al onze handen eens in beeld te brengen...toch denk ik dat onze monden nog veel actiever waren...... groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was inderdaad gezellig!!!Ik zal ook nog even een blogjes schrijven..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vanmoregen kreeg ik berichtje van Gerda dat ze naar een bee ging,nou wat maken jullie prachtige dingen,ik zei net jammer dat jullie zo ver wonen,anders was ik ook gekomen
    groetjes uit Limburg Irena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit.... veel plezier samen de volgende keren

    Groeten,
    Annemieke

    (http://quiltsvankippetje.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer als heel gezellig uit, super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er heel gezellig uit Tineke, leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er inderdaad super gezellig uit Tineke, en vooral lekker!!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig!!!!!! en zo leuk al die bezige beetjes ....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat gezellig om te bekijken en wat een bezige handjes, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er weer gezelliog uit zeg ! ! !

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie hebben het zo te zien heel gezellig gehad, fijn om ze mee te mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)