vrijdag 2 januari 2015

Nieuw Jaar...


 Ik wil graag iedereen bedanken  voor al de lieve reacties enz.hier op mn blog,en met de mail enz. en nu 2015 al is begonnen wil ik jullie een heel mooi,gezond,vriendschappelijk en creatief 2015 wensen.


Ik ga in 2015 wat dingen afmaken want er ligt nog het 1 af ander maar dat herkennen jullie vast wel, maar ook wil ik weer met wat nieuwe dingen gaan starten,het maakt ook niet uit als je maar bezig bent ja toch ...er is ook zoveel leuks op het gebied van handwerken eigenlijks TE veel..we zien wel hoe ver we komen.

En ik blijf toch hier mn blogjes doen en meer langs gaan bij mede blogsters/gers  en hopelijk zijn jullie ook weer van de partij..



Een fijne dag.



6 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke wat een mooie spreuk bovenaan je logje,ook ik hoop nog veel langs te komen om je handwerken te bewonderen.Ook wil ik jou en je gezin een gelukkig en bovenal een gezond nieuwjaar wensen.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook de beste wensen! Je bent heel dapper zoals je het handwerken weer oppakt. Ben benieuwd wat voor moois je weer gaat laten zien! Knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Tineke,
    Jullie hebben een heel verdrietig en moeilijk laatste kwartaal doorgemaakt. Moedig, zoals je dingen weer wilt oppakken. Ik hoop dat het handwerken je de afleiding en ontspanning brengt die je nodig hebt, en wens je alle goeds voor dit nieuwe jaar. Ik kijk al uit naar je maaksels.
    Lieve groet,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor Tineke, natuurlijk ben ik ook weer van de partij.
    Vol bewondering las ik je moedige berichtje van hier boven.
    Liefs, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dapper begin aan een nieuw jaar, Tineke, het gekozen gedicht is prachtig en zo waar. Ik ben benieuwd wat je gaat maken dit jaar, waar je nieuwe plannen naar uit gaan, er is zoveel moois om uit te kiezen, en wat je af gaat maken. De beste wensen voor jullie, knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedzo Tineke! Jij en je gezin ook de beste wensen. We gaan er met elkaar weer een creatief jaar van maken !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)