zaterdag 29 november 2014

Veel verdriet.....

Er gaat geen dag voorbij zonder tranen en verdriet,vandaag 2 maanden alweer op 30 september dat onze Zoon, en broer Richard is overleden ...
Zo onverwacht uit het leven gerukt.....pas 41,
Lieve Richard je bent onze Kanjer en dat zal je altijd blijven...
Ik ben blij dat ik je heb mogen kennen  en velen zullen je missen dat weet ik zeker.

1 van je hobbies was bowlen je was daar graag en tussen je vrienden,
Bowling Eindhoven
 en je was ook heel gedreven in je werk,ik weet dat ze je daar ook erg missen ..
                                                                             
Philips M. HealthCare in Best bij Eindhoven
                                            
                                                  Jou sterven is zo moeilijk te verwerken
                                                  het doet nog zoveel pijn
                                                  te moeten leven met de
                                                  gedachten dat jij er nooit meer bij zal zijn.
                                                
                                                 Ik had je nog zoveel te zeggen
                                                 nog zoveel uit te leggen,
                                                 maar ik weet,er komt een keer
                                                 dan zien wij elkaar weer...

                                             Rust zacht lieve Richard,voor altijd in ons hart......


Ik wil ook graag al de lieve mensen Bedanken voor al de lieve woorden, kaarten, bloemen en hulp
                          Allemaal  Bedankt.
                                                 
                                                              

17 opmerkingen:

  1. Lieverd, we kunnen elkaar niet beschermen tegen verdriet en zorgen, maar weet dat er elke dag aan jullie gedacht wordt.
    Een mooi gedicht heb je geschreven, en ik hoop dat je de kracht en de moed krijgt om toch weer verder te kunnen.
    Liefs,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Tineke. knap om je verdriet ook op je blog uit te spreken . Heel veel sterkte gewenst hoor, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd, en heel veel sterkte en kracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tineke ik weet niet goed wat te zeggen maar heel veel sterkte voor jou en je familie.groet Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Tineke, ik wist het niet lieverd, heel erg veel sterkte met dit verlies.
    Ik snap dat je nog steeds heel heel veel huilt, dat is goed meissie, gooi het er maar uit.
    Ik zal aan je denken en geef je een virtuele arm om je schouder.
    Knuffel Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Huilen, praten, delen...alles mag (en moet)...
    Sterkte hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel sterkte bij dit immens verlies! Weet hoe het voelt een zoon te verliezen, maar hij blijft je kind en zal dit altijd blijven, elke dag , minuut opnieuw, herinner met tranen , de glimlach, zijn droefheid , met een intens gevoel, tranen luchten ook op! Ik steek hier bij mijn zoon een kaarsje ook voor jou kind , dat ze het samen goed zullen hebben en als een ster zullen pronken en neerkijken op al die hen liefheeft<!
    Ik wens je niettemin in deze moeilijke tijd, die eraan komt een stralende ster in jullie gezin en familie en toch een serene afsluiting van dit jaar en een mooi begin ...daarom een sterkteknuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dikke knuffel en omhelzing voor jou, Tineke. Denk aan je.

    Liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto van Richard. Ik probeer je nog deze week te bellen.
    Knuffel, Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is vreselijk,..
    Heel veel sterkte deze feestdagen,...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gecondoleerd Tineke! Heel veel sterkte gewenst bij het dragen van dit immense verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het verdriet om zo'n groot verlies is zo benauwend; dood is zo onherroepelijk. Ook ik kan alleen maar aan je denken en een gebedje voor je zeggen. Men zegt: "tijd heelt vele wonden", maar neen, jij heelt jezelf in de tijd die voorbij gaat, door het verdriet te verwerken en een plaats te geven in je leven. Het went wel, maar het went nooit, toch leer je ermee leven. Houd dat in gedachten. Ik wens je heel veel sterkte. Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lieve tineke,
    hoe gaat het nu met jullie? moet vaak aan je denken....ik hoop dat heeeeel langzaam je een beetje de draad begint op te pakken. wennen zal het nooit, maar een plaatsje in je leven krijgen wel, dat verdriet.
    dikke knuffel!
    marianna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)