dinsdag 8 juli 2014

lekker even aan de gang:)

Ik heb de sterren van de color crystal, Van Ula Lens,dat was een BOM uit 2012 weer opgepakt..
Ik had op facebook een foto geplaatst maar die kwam de mooie stoffen van Joke (stoffencarrousel) niet ten goede,deze foto is beter,alhoewel paars erg moeilijk blijft.
At home in the woods van Mc Kenna Ryan is de naam van de stof.
zo ver is het nu en  er komen totaal 12 sterren in.
Naast de sterren ben ik aan de gang met een gekregen kadootje,ja schaam schaam 2 jaar geleden maar het gaat nu toch echt binnen kort in elkaar komen :)) de top is op het handvat na zover al klaar en het gaat een Naaitasje in lunchbox worden ...ik maak het samen met Klazien die het ook een beetje moeilijk vond om het inelkaar te maken en ja ook haar pakje lag 2 jaar in de kast:))  wat zijn we erg he ......
komt helemaal goed hoor Pauline:) 





En dan :) mn dochter is in Juni jarig geweest en heeft wat vilt gekocht van haar gekregen eurootjes...boven aan mn blog staan 2 tabjes  wat ze zoal maakt maar onder tussen is er al veel meer ,de volgende keer zal ik dat ook eens bijwerken oke:) ..het vilt kocht ze bij Vilt en Zo
Het zijn de nieuwste neon kleurtjes..erg mooi.
De volgende foto heeft geen woorden nodig volgens mij:))  allemaal een fijne dag en tot weer...

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de crystals weer hebt opgepakt, het zijn zulke mooie stofjes. En je cadeau van 2 jaar geleden, ach wie wat bewaard heeft wat he! Wat een charmante foto van Magda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je crystal worden prachtig! Succes met je tasje, ik hoop dat je samen met Klazien uit hetpatroon komt. Ik wens Magda veel plezier met haar verjaardagsbuit, zo te zien is ze er erg gelukkig mee, dat belooft weer mooie werkstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. moet echt lachen om Magda haar foto met lapjes, ze staat er gekleurd op. maar dan wel vrolijk gekleurd :)
    en wat te zeggen van jou projecten...blijf die sterren super vinden , leuk dat je zeer onder handen neemt. succes met je tasje, heb op fb gezien dat Klazien nog een hulptroep heeft in geschakeld :) Misschien dat jullie poezebeest ook een pootje uit wil steken :)...alle hulp is welkom , toch?
    succes met het tasje.
    ik haak nog een stukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)