woensdag 4 juni 2014

wat haak gebeuren:)

Haken is ook best leuk om te doen,en zo kom je iets tegen wat mn dochter erg aanspreekt ,een d-koppie.
en ja dat ga ik dan even proberen ...zie het resultaat met licht eronder, is ook leuk:)))  de kleur is heel heel helder groen zie 2 de foto en als je de blits aan zet is het geel :) maar het ging daar om de vlindertjes die ook leuk zijn om te maken:)



 en ben een omslagdoek aan het haken met de south bay steek,het  is een mooie steek die ook best snel haakt:)
zo... dit was mn haak berichtje voor vandaag:) allemaal een fijne dag


7 opmerkingen:

  1. Gut ik moest een paar keer kijken voor ik het d-koppie zag maar het was er inderdaad. Leuk effect met licht eronder creepy. Sjaals haken zijn helemaal in. De jouwe wordt erg mooi met de wisselende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig word je omslag doek
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie doek, helemaal super, kan niet wachten em in het echie te zien.
    En ja ik heb niet veel met d koppies maar weet dat M er een erge zwak voor heeft, tja dan kun je er niet om heen om het te proberen, en als het resultaat zo goed van de naald komt, is het helemaal een succes. toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor, al moest ik ook twee keer kijken wat het was (al weet ik nog niet wat d-koppie is).
    Heerlijke omslagdoek !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dus ook al aan de haak geslagen! Je Southbay wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zo heerlijk aan de hakerij bent, het gaat je goed af, er rolt nogal wat van je haaknaald. Het ziet er allemaal heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)