vrijdag 26 juli 2013

Ben er nog hoor:)

Even een berichtje vanuit  het mooie Friesland,
 Na een beste bui regen (( de bloemen waren erg dankbaar )) is het behoorlijk afgekoeld.
Ik ben dus niet gesmolten al waren er momenten dat ik dacht pfffffff  mij Te warm hoor,
maar met die hitte doe je niet veel, de naald glijd niet makkelijk door de stof enz..
Ik heb dan ook niet zo veel gedaan in al die dagen ...wel iets natuurlijk ;) en dat is mn thee pot werkje afgemaakt,in het hart van de bloemetjes  heb ik kleine 4mm knoopjes genaaid en tig Franse knoopjes staan erop ..en de juli hanger hadden jullie nog te goed:)
en wat mooie rozen enz. op de foto gezet...

Mn zoon was ook een paar dagen thuis en vierde zijn 40 ste verjaardag hij nam heerlijk van de warme bakker oranjekoek stukken mee met slagroom ..heerlijk.

Zo en nu tijd om voor de foto's ...



de rechthoek lijkt niet recht maar is het wel ,komt van  het foto maken op een niet vlakke ondergrond:))




 tot de volgende keer maar weer een fijne dag.....

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie theepot,heb nog maar zelden wit vingerhoedskruid gezien vind het dan ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn te lezen dat je niet gesmolten bent, want met die hitte was daar alle kans van! Gelukkig is het afgekoeld en kunnen we nu genieten van de prachtige bloeiers in je tuin. Je theepot-stitchery is enig geworden en kalenderwijs gezien ben je helemaal up-to-date!
    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, laat ik nu dol zijn op oranjekoek! Gelukkig kom ik bij je over de vloer en heb ik mee kunnen smullen van deze traktatie, nogmaals: van harte gefeliciteerd met 40 jaar moederschap!
    Ook jullie daar een heel prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's, en je borduurwerk vind ik heel mooi
    Nog felicitaties voor je jarige zoon.
    Echte oranjekoeke , echt lekker hoor
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stichery en je bloemen doen het geweldig!
    Nog gefeliciteerd met Richard, jammer dat ik niet kon (zeker nu ik de taart heb gezien,mmmmm).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! Dat gebak ziet er heerlijk uit.

    Mooie werkjes weer en prachtige bloemen!

    Groetjes vanuit een nog steeds vreselijk broeierig Zuid-Limburg,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, Tineke, met je grote zoon. Ziet er heerlijk uit! En je theepotje.... wat een plaatje! en zo mooi gedaan. Compliment hoor.
    Groetjes en fijn weekend.
    ('t is hier nu gelukkig een eind opgefrist na de regen/onweer. Heerlijk in de tuin nu.)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)