zaterdag 29 juni 2013

waar in mee aan de gang ben:)

Ja daar ben ik weer... er is weer een blok aan gekomen en ze zijn nu met 9...de oogjes enz. komen later..
nu nog 3 te gaan :) hij meet nu 1 bij 1 meter.


 en het begin staat erop van een kerst theedoek,ontworpen door Loes de Kleuver...ga hem niet gebruiken als theedoek hoor;)
 en bij Klazien zie ik vaak van die mooie dienbaden met eigen gemaakte kleedjes erin:)  afgekeken,
dienblad gekocht en een leuk kleedje erin gemaakt ...
 en nog iets nieuws begonnen op gebied stitchery:) als alles op dat gebied klaar is moet er toch iets van steekjes bij komen he, dus dit plaatje gevonden op internet en aan de gang gegaan,het kopje staat er nu de rest nog....

zo, dit was het eerst weer,allemaal een...


16 opmerkingen:

  1. Je blokken worden mooi, en wat heb je een mooi kleedje in je dienblaadje, gezellig met dat kant eromheen !
    En nog een mooie stitchery, komt die te hangen of ook voor in het dienblaadje ?
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je attitude schiet mooi op nu! En je borduurwerk is ook al heel aantrekkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig blok met uil - be smart, nu dat ben je wel. Leuke nieuwe stitchery! You and me and tea? Dat verbaast me, jij bent niet zo'n thee drinker toch? maar het plaatjes is leuk! Je dienblaadje is enig maar dat had ik al bewonderd in het echie. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo dat kleedje in het blad gemaakt.
    Blok is super mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je mooie werkjes onderhanden, de quilt wordt super leuk ! ! !

    Voor jou ook een REUZE fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie werkjes Tineke en je blokje met de uil vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke projecten heb je onder handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk handwerk en wat een geweldige quilt wordt het!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat zijn leuke blokjes, met dat uiltje (en de bijpassende blokjes)
    ook je borduurtjes zien er toppie uit, maar dat is je wel toevertrouwd...je borduurt prachtig weet ik uit ervaring.
    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt ook niet stil gezeten..................... WAt een moois allemaal, schitterend.
    Mag ik vragen waar je die theedoek en het patroon kunt kopen? Erg mooi!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amarins... de stof van de "theedoek" heb ik bij de Breibrink gekocht en het patroon bij naald en draad...

      Verwijderen
  11. Wat een enig quiltje word dit, en wat word ie theedoek mooi en wat leuk dat Hollandse kleedje zo
    Heerlijk he dat niet stil zitten
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,
    Met veel plezier een poosje op je weblog rondgekeken en heel veel moois gezien! Ik ga je weer volgen hoor.
    Fijn weekend,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Joke wat leuk om weer iets van te lezen..en dat je weer op de CSL terug bent:-)
      .dank je wel voor je compliment:-)
      Ik kom snel ook weer bij jou buurten hoor:-):-)
      Fijne avond.

      Verwijderen
  13. Wat laat je weer veel leuke dingen zien! Zo'n prachtige theedoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig dat uilenblok! Wat wordt het toch een leuke quilt! Nog maar 3 blokken, nu schiet het flink op.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)