vrijdag 19 april 2013

Hallo ik ben Bunny...:)

Zo tussen de bedrijven door dacht ik ,weet je wat even wat anders dan kruisjes of quilt of...
ik heb nog een heel leuk patroontje liggen die ik eens heb gehad van Bep,dat zat toen  tussen de lapjes van de lapjes club een paar jaar terug..
die ga ik maken en zo gezegd zo gedaan:)
dit is Bunny geworden ....hij /zij heeft houten knopen door armen en pootjes.


 ook is mn kerst hanger af ..ik vond de hangers voor boven en onder na veel zoeken bij Ikorniquilt 
is alleen jammer dat het nog moet wachten om te mogen hangen in de kamer:)

 en dit hartje gemaakt van een gratis patroontje van Wendy Vosters gekregen op facebook.. gelijk gemaakt (had even weer niks te doen;))) ) op een geruit stofje ook in het rood voor de achterkant...
Zo en nu weer eens kijken wat voor moois er nu voor mn handen komt...we hebben de kachel maar weer wat aangedaan want we vonden het maar koud ...


12 opmerkingen:

  1. Je bunny is supersnel klaar en erg leuk geworden! En de kerststichery vind ik helemaal te gek, dat wordt mijn volgende project!mJe hartje mag er ook zijn. Goed bezig meid! En zet de kachel maar lekker aan hoor voor koukleumpje Magda, het is idd niet warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kachel kan er inderdaad wel bij aan, want het is maar fris, jammer genoeg. Het één is nog mooier dan het andere Tineke, helemaal super. Fijn weekend, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een gezellige werkjes, Tineke.
    Die kersthanger moet inderdaad maar een poos de kast in hoor. We hebben veel te veel zin in de lente. En ja, hier brandt ook de kachel weer. Zojuist stortregende het weer... vast en zeker maartse buien die een beetje van slag zijn.
    Groetjes en gezellig weekend.
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig konijn Tineke en dat hartje is ook prachtig , met ware woorden erop: pluk de dag en geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk en wat heb je dat snel gedaan !
    En uh is ie er al ? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en mooi allemaal, zag het ook op F.B
    Prettig weekeinde
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig allemaal weer Tineke. Je bent toch maar een bezige bij!

    Fijn weekend, Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke werkjes, maar het konijntje vind ik echt een beauty!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je site leuk geworden
    Wat zijn je konijntjes leuk en je borduurwerkjes enig
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je je konijntje snel voor elkaar! Wat een schatje! En... smaakt het naar meer? Dit moet je toch een beetje doen denken aan jullie berentijd.
    Ik vind het jammer dat je je kersthanger tot te kerst in de kast stop, hij is zo mooi!
    Je hebt een enige uitvoering gemaakt van Wendy's hartje, ook al zo snel, ik zou bijna gaan denken dat je niets om handen hebt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je konijntje is een echt schatje. Die knoopjes zijn echt heel leuk!
    Je kersthanger is super, van mij mag je hem nu al hangen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je snel gedaan Tineke! Hij is super geworden. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)