zaterdag 6 april 2013

1 en 2 helemaal af:)

Een goede middag allemaal ..
Genieten jullie ook zo van het zonnetje..
het is prachtig weer, en dat al een hele dag:) en wat ik gedaan heb ?...
Ik heb gezellig  mn huisjes een mooi stofje gegeven....ja ja uit eigen kast geshopt en ik ben er heel tevreden over kijk maar eens....de deurkrukken moeten nog maar dat komt het laatste aan de beurt...de strijk bout moet ook nog:)



 En mn roos van is ook af, we doen een SAL op de csl. met 6 mooie rozen...dit is de eerste..




Tor de volgende keer,allemaal een fijn weekend met veel zon:)

12 opmerkingen:

  1. Wat ben je goed bezig geweest! Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi stofje er bij, en de roos is ook erg mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke borduurtjes zijn dit en je roos schitterend
    Fijne zondag gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Häuser sind sehr schön.
    Auch die Stickerei ist Klasse.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig, wat een mooie stofjes heb jij in de kast! Fijn dat ze eruit mochten om je leuke huisjes zo mooi bijpassend te verfraaien! Je roos is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en natuurlijk kom ik ook even terug kijken bij je
    de vraag van welk werk dit was is het antwoord
    muestras and motivos cortinas
    en het is een superwerkje om te doen

    ik heb je tussen mijn favo blogs gezet als het goed is en ik zou je graag willen volgen

    ps zou je het patroon willen zou je het email adres even door moeten geven bij me stuur ik het je toe

    gr anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helemaal te gek dat je dat wil doen..
      creatineke54@gmail.com
      ik zet je blog er ook even tussen :)

      Verwijderen
  7. verstuurd veel plezier ermee en ik kom af en toe even kijken bij je kijken

    gr anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel mooi dank je wel ..stof en garen besteld:)patroon uitgeprint, 50 pagina's,och peuleschilletje:))

      Verwijderen
  8. Prachtige huisjes, en wat een mooie roos... de lammetjes op je blog achtergrond zijn ook helemaal te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die huisjes, ik heb ze ook geprint, maar eerst nog wat andere werkjes afmaken. De roos vindt ik mooi!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)