zondag 3 maart 2013

wat afgemaakt

Hallo allemaal ,
Vorig jaar heeft mn dochter het ABC  afgemaakt  en nu heb ik er een stof rand om heen gezet van Jinny Beyer, volume vlies 3 mm.ertussen en een witte katoen achterstof.
Een ophanging aan de achterkant en toen kon  hij hangen ..hij is  55 bij 70 cm geworden. de kleuren zijn mooier maar net als met paars zijn er kleuren die het niet leuk vinden op de foto ik ook niet trouwens, maar dat is een ander verhaal:))
dit is tie dan met een close up van de stof rand hij is nog niet echt onder de strijkbout geweest ,maar alles op zijn tijd:)











En... de hartjes Kerst stitchery  is zo ver af, een zig-zag band om de hartjes en op zijn jas 4 mm knoopjes en mooie hartjes..
nu nog  een mooie hanger..maar dat komt ook wel goed,ik heb de tijd tot kerst:)))
En tot slot een kruissteek kaartje die van de verj.lijst voor Corrie die jarig is geweest..ze had onderwerp poesjes...
tot de volgende keer en een fijne zondag avond..:)

17 opmerkingen:

  1. Prachtige abc en die JB randstof maakt het helemaal af! Net als het kantje bij je kerststichery trouwens. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi allemaal!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Stickerei ist wunderschön und ich finde den Rand super passend dazu.

    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ABC komt prachtig uit in deze mooie rand van Jinny Beyer! En je eigen hartje mag er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend ABC en die stitcherie is ook een plaatje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt hoor, de rand past er prima bij.
    Ook het borduurwerk is heel mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal super, prachtig geworden allemaal. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk is je ABC borduurwerk geworden, de rand is echt mooi, het ligt bij mij ook geborduurd, ik wil hem ook zo afwerken maar wist niet goed hoe en of je er wat tussen doet. En nu zie ik het bij jou. Heb jij het ook nog iets op de rand doorgequilt?

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The ABC sampler looks great! as well as the stitchery! Great job!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht van een ABC echt een juweeltje!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Stickerei ist Klasse. Der Stoff passt super dazu.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tineke dank dat je bij mij langs kwam, en ik zo op jou site terecht ben gekomen, wat een schitterend borduurwerk is dit , en heb even geneusd op je site nu ik heb veel gemist wat een mooie dingen allemaal
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat staat die stof daar prachtig om! Een heel mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat mooi die letterlap en die rand stof is echt heel mooi.
    Wat doet dat toch veel een mooie rand eroheen.
    Je kerst stichery is ook leuk geworden. In welk blad stond die?????
    Succes verder

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is het ;)) Mooi, leuk om te doen, heb gelukkig nog de hele zomer de tijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé Tineke, ik kwam via Pauline bij jou, wat heb jij een leuk blog, gezellig om te bekijken, ik kom vast vaker bij je langs. De Rose sampler heb ik ook geborduurd en opgedragen aan onze kleindochter Rosa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Tineke, na maanden van afwezigheid even weer aan het snuffelen gegaan en dan kijk ik graag even op je blog met alle leuke dingen en wat een prachtig ABC met een heel passende rand. Zal ook weer proberen op te starten maar eerst me weer thuis voelen in eigen huis :) groetjes tot de volgende keer. Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)