maandag 25 februari 2013

waar te beginnen :)

Hallo allemaal ,weer veel te lang geleden maar ja ik had een excuus:))
Ben best druk druk geweest..laat ik beginnen met te vertellen dat ik op de donderdag naar Zwolle ben geweest ,was mn eerste keer naar die beurs en ik wilde er bijna niet weer weg:) ik heb genoten,veel mensen ontmoet in het echie waar ik wel kocht via internet of kende van de blogs enz.heel erg gezellig,wat hebbe dingetjes gekocht maar nee geen stofjes dit keer:)
misschien volgend jaar?

 Zondag 17 febr, was ik jarig en ben heerlijk verwent ...kaarten, stofjes, geld, en prachtige andere kadootjes
al met al een fijne verjaardag...

Toen was het donderdag de 21 ste febr. Bee dag,maar ik heb af gezegt,de energie was een beetje op en vrijdag de 22 ste kwam de huisarts om me een injectie te geven, dan je er weer tegen he :)
dus een drukke maand tot zo ver maar...............ik heb niet stil gezeten en me aan mn woord te houden om voor mn dochter Magda die helemaal gek is van apen en die nu het 6 de jaar is ingegaan van in de huiskamer op bed te vertoeven door ziekte een apen quilt gemaakt ze verdiende het omdat het een kanjer is en nooit klaagt..sorry wilde ik even kwijt....en kijk dit is die dan geworden en de foto's daarna spreken voor zich.






In het echt die is tie vele keren mooier hij is ruim 1.80 bij 1.40 en ik ben er best APEN-trots op en Magda helemaal;)) nu heeft ze veel vriendjes die op haar passen in de nacht:)

tussen door is de kerst hart stitchery (zie ook een vorig berichtje) klaar, nu knoopjes (4 mm) die ik op de beurs heb gekocht bij ( grootmoeders knopen doos ) en hartjes op de plaatsen waar nog een potlood hartje staat erop naaien en dan zien hoe af te werken..komt goed.
Ja en ik kon het niet laten om te beginnen met een Scandinavian red & white  die ik zag via pinterest ergens, de stof is 7 xxjes per cm..en er komen 12 werkjes op..

zo, volgens mij staat het erop wat ik wilde ...ik zou zeggen tot weer  en o als je op de plaatjes klikt ...juist, dan kan je het denk ik  beter zien allemaal :))
Allemaal een fijne dag verder.

13 opmerkingen:

  1. Dat heb je supersnel gedaan zeg die apenquilt! Helemaal goed en terrecht apetrots! En wat zal Magda nu lekker slapen! Ook je andere werkjes zien er weer goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even geklikt hoor en ze zijn alledrie even prachtig. Fijn dat je Magda zo'n groot plezier kon doen met al die aapjes om op haar te passen. Je borduurwerkjes,, zowel die van de Kerst als de Scandinavische, zijn weer jaloersmakend mooi! Hopelijk voel je je volgende maand weer goed genoeg om van de partij te zijn!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera! Het is gelukt en nog met een vaart waar je U tegen zegt! Wat is de apenquilt mooi geworden! Ik kom hem snel bewonderen, dus Magda, hou 'em schoon, dat hij niet net in de was is als ik kom ;-) Tineke mijn complimenten over de uitvoering van deze quilt, hij is echt geslaagd!
    Je stitchery is enig en je kruissteekjes zijn schitterend! Mooi werk, dame! Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je met mooie borduurtjes bezig. En wat een prachtige quilt, zie op de foto dat Magda er heel blij mee is.
    Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super de super! Wat zal ze daar blij mee zijn. en je borduurtjes zijn prachtig. Ook leuk om er een biscornu van te maken :-)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou jij hebt niet stil gezeten! Mooi quilt voor Magda hoor, wat zal zij lekker slapen..Ik neem aan dat je mijn lapje ook hebt gekregen? Nog een fijne avond Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAt super lief en fijn dat je deze prachtige quilt voor Magda hebt gemaakt, helemaal top. Wat zal ze lekker liggen nu en lekker warm ook nog. Je borduurwerkje wordt ook super mooi, prachtig. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie quilt heb je gemaakt Tineke en de foto van Magda spreekt voor zich. Het straalt ervan af. Je stitcherie en je scandinavian borduurwerk zijn prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, dat ziet er apengezellig uit...;) wat een leuke quilt heb je gemaakt en zo leuk met die stofjes...
    je borduurtjes zien er ook prachtig uit...
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geslaagd je quilt, en dochter helemaal ook trots.
    Je borduurwerkjes zijn ook heel mooi. Vooral de blokje vind ik mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig, die mooie apenquilt voor Magda; zij is er zo te zien ook dolblij mee.
    Je borduurwerkjes zijn juweeltjes.
    Groetjes!

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig die quilt voor Magda ! Je kan op de foto zien dat ze trots is ;)
    En wat een leuke kerst stitchery !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben door omstandigheden al een tijdje niet op je blog geweest.
    Wat een mooie apenquilt heb je voor Magda gemaakt, ze zal zich hier lekker veilig onder voelen.
    En wat ben je weer productief geweest, je hebt prachtige creaties gemaakt.
    Groetjes vanuit het koude zuiden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)