dinsdag 12 juni 2012

update crystal star en ...;)

De star is weer een hoek gegroeid...:) en dat kan aan elkaar,maar wacht er toch even mee tot er meer klaar zijn..
tussen door wat kleine blokjes gemaakt een huisje en een bloem en een vogeltje die alle dagen hier in de tuin de vetbolletjes komen opsnoepen ,de jongen ervan vinden het ook al lekker,...ja de pimpelmees , koolmees.


EN...;) iets nieuws.
vorig jaar was het een Bom.The Color Crystals en nu ik van die mooie stofjes heb kan ik het niet laten..dit is een half blok op de achtergrond stof..de stof heb ik bij Joke stoffencarrousel vandaan, links kan je webwinkel van Joke vinden..
het is een prachtige stof van mcKenna Ryan "At home in the woods" hopelijk zet ik het er goed neer..het werkt prachtig.

zo en nu wat kruissteekjes:) op mn CSL=crosstitch lovers is Wendy een nieuwe SAL=samen borduren aan een zelfde patroon(tjes) begonnen ..
De potjes of love zo schattig..kijk maar ,dit is de eerste en morgen komt patroontje 2.totaal komen er 6 dacht ik ..leuk he:)
Zo is ga weer eens verder:) tot weer.

14 opmerkingen:

  1. Den Krystal Star finde ich so super schön.
    Alle anderen Sachen sehen auch toll aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, Tineke, daarom was je zo stil, je zat een hele voorraad nieuwe zaken bij elkaar te prikken!
    Fantastisch, die eerste crystal wordt prachtig!
    Je kleiner werk doet niet voor groter werk onder en wat leuk dat je ook aan de color crystals bent begonnen, dat is een schitterende kleurkeuze!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei oei oei wat wordt dat schitter4end Tineke,
    Je hebt hier je handjes aardig aan vol.
    Die koolmees is ook alweer een geslaagd blokje.,
    We missen je meid, maar we snappen het wel.
    Heel veel liefs en ik kom zo nu en weer lekker bij je op "visite"
    hoor.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de star er behoorlijk ingewikkeld uitzien. Petje af hoor!
    Het pimpelmeesje is schattig. Ik ga je crystals zeker volgen, lijkt mij heel mooi worden.
    Het theepotje is ook lief.

    groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke werkjes heb je gemaakt.
    prachtig hoor, die blokken.
    en dat meesje is ontzettend schattig.
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ben je lekker bezig. prachtig die cristal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi werk vooral de blokken vind ik heel mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er allemaal mooi uit zeg, en wat doe jij veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Der Krystal Star ist Klasse.
    Auch deine anderen Sachen sind super geworden.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat laat je weer leuke dingen zien Tineke!!Die color crystals zijn wel heel erg mooi hé?!Kan me voorstellen dat dat kriebelt om er mee aan de slag..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig allemaal weer Tineke!
    Je handjes hebben niet stilgezeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige ster ben je aan het maken. Zo fijntjes. knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,

    Wat een mooie stoffen gebruik je voor je projecten en wat is je pimpelmeesje leuk!!!! :)))

    Groetjes voor jou en Magda en een fijn weekend,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)