dinsdag 19 juni 2012

deel 2...Color c.en..

 Zo ....januari en februari zijn klaar van de bom van vorig jaar van Ulla Lenz, de color crystal ,op naar maart:)
 Dit is een free werkje van Kaaren,de button staat links,op de eerste vrijdag van de maand een patroontje...en steeds iets anders:)
Ik ga hier een spelden kussentje van maken....
Ook is deel 2 van de pots of love weer klaar ,het zijn hele leuk patroontjes...op naar 3 die over een aantal dagen weer komt op de CSL:) als je mee wil doen kan dat nog hoor:) meld je aan bij;
 http://groups.yahoo.com/group/crossstitch-lovers/
Ik zie je wel op de drempel staan ..we doen ook aan RR(wel kruissteek) enz. zo genoeg :))
Ik ga weer verder met ehhh  dat zie ik nog wel, er is genoeg te doen:)
Een fijne dag allemaal ...

14 opmerkingen:

  1. Wat maak je toch prachtige dingen Tineke! Een lust om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi werkjes, de blokken lijken me heel bewerkelijk.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annie@
    de blokken bestaan uit 6 delen en die doe ik met paper piecing met de hand;)valt best mee,ik vind het leuk om te doen:)

    Dank je wel dames:))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schöne Dinge hast Du gemacht. Alle sehen toll aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt weer goed je best gedaan met handwerken. geen wonder dat je nu eerst met gaan denken waar je mee verder gaat, het is allemaal zo leuk.
    succes met kiezen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Color Crystals worden wel heel mooi! Neem je ze donderdag mee naar de bee? Ik wil ze even aaien en er in knijpen.
    Je stitchery is schattig, er zitten heel leuke freebies tussen het aanbod van FFF.
    Wat een schattig borduurwerkje, pots of love, wat een leuke naam.
    Je bent weer lekker bezig en helemaal druk met je Cross Stitch Lovers! Leuk hoor, het is toch een beetje je eerste liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle drei Dinge sind sehr schön geworden.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,
    Wat een schattig theepotje heb je gemaakt om maar te zwijgen van het sticherietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige werkjes heb je onder handen ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke wat een mooi werk heb je weer gemaakt! Ik heb je een sunshine award gegeven, omdat ik altijd graag even op je blog rondkijk.... kijk maar op mijn blog.
    groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi allemaal, vooral die pots of love, schattig!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tineke,

    so schöne Sachen hast du gemacht...und du hast einen wundervollen Blog..
    Ich komme gerne wieder!

    Liebe Grüße Klaudia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)