zaterdag 8 oktober 2011

update living the dream en....

Hallo allemaal .....
De zon schijnt en dan weer een dikke bui..de bloemen en planten die in bloei staan  hadden het gister moeilijk dikke hagelstenen en ja daar kunnen ze niet zo goed tegen ,dan is het mooie er snel af..maar tot nu staan ze er gelukkig nog zo voor...

 als je goed ziet zie je 2 kippetjes..ze waren met  3 maar 1 ervan is vertrokken met Marjan mee naar huis,ze vind kippen erg leuk vandaar :)
 Ook wil ik jullie weer even een opdate van de labels laten zien..Living the dream...van 4 nu 9 van de 35 die klaar zijn..en ik ben druk druk met  door pitten van de eekhoorn...
en op mn CSL...ben ik een SAL. begonnen, het samen werken aan een zelfde patroon in kruissteek..
onder tussen mn deeltje af en 15 okt.krijgen de dames een vervolg..het is een kerst patroontje bestaande uit 4 deeltjes  (niet zo groot) dus mooi voor de kerst klaar:)..het uiteindelijke resultaat zien jullie na 5 nov..:)

Voor allemaal een goed weekend en tot weer...:)

9 opmerkingen:

  1. Mooie labels heb je gemaakt Tineke.
    Je hebt nog een flink aantal wat je moet maken, maar volgens mij gaat dat best nog wel snel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk die labels.....en dat borduurtje daar wordt je helemaal vrolijk van ;o)
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke labels, en wat veel. Maar je hebt al een mooi begin.
    Af en toe borduren, ben nieuwsgierig naar het gehele borduurwerk.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er mooi uit, maar meid wat een boel borduurtjes heeft living the dream!!
    Daar kun je de winter wel mee door komen.
    Gaat het doorpitten goed van de eekhoorn goed?
    Ik heb de top van de OBW nu klaar en kan nu gaan sandwichen.
    Ik heb net een update op mijn weblogje gezet.
    Veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je prachtige labels gemaakt, ook je borduurwerkje wordt al leuk. Je plantjes staan er nog best goed bij, wat een weertje hier in Leeuwarden hè. Al scheen vanmiddag wel even heerlijk de zon.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi de labels en succes met de volgende, ben wel benieuwd naar de eenkhoorntjes quilt als het doorgepit is. Ook een fijn weekend. Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je labels zijn mooi, maar dat had ik al gezegd. De kip heeft een mooi plekje gekregen hoor, nog bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je bent al ver met je SAL.... ik ben ongeveer op de helft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn mooie labels Tineke!!Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)