woensdag 19 oktober 2011

6 maanden Be Attitudes,....en


Hallo allemaal ..
De Be Attitudes groeit en groeit en is nu 6 maanden :) de helft is klaar en het blijft leuk om te doen,vandaar  een nieuwe foto...:) het rood en groen is van wat eronder ligt...hoort er niet bij,;)

En een klein werkje is weer klaar ,het is de New York Beauty ,vorig jaar dec,waren Klazien en ik voor 6 keer bij Rieke in de leer:) daar moest toen 1 blok van de nyb klaar zijn maar we hadden er 4 blokken...
  maar het lag er maar te liggen en ik dacht maak het ook eens af en zie het is af:)

van de RR die we op mn  CSL  cluppie doen lag er nog een leuk lapje te wachten, dus ook maar gelijk een spelden kussentje gemaakt...in het midden een  bijen knoopje ..wat is het toch een leuke hobby he ...want ik kon het niet laten om dit te gaan maken ,ik kwam van de week bij Ria Lanser .langs en zag daar op haar  site dit leuke quiltje, ik haar gemaild ,wat trouwens iedereen kan doen en je ontvangt dan een pdf file met het patroontje erin...en deze vond ik zo leuk dat de top is klaar:)) hij meet 35 bij 45 cm..
er zitten vliegende gansjes in die nu ook mooi  kon oefenen, ja moet toch van alles leren he:))
zie hier zo als het is geworden ...
Helaas is de foto een beetje aan de donkere kant ...nu tussen vulling en achterkant erachter en we gaan weer vrolijk verder:) 
Tot weer.....

19 opmerkingen:

  1. Wat is je quiltje mooi geworden Tineke! En je andere quilt en speldenkussens zijn ook al zo mooi.

    Lieve groetjes,
    Ria Lanser

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen zie ik allemaal hier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfoei, jij hebt niet stil gezeten! Mooie dingen heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt Tineke, dat geborduurde speldenkussentje is ook schattig

    Groetjes
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat laat je weer een mooie dingen zien , ik hoop ook ooit eens zo mooi te kunnen quilten en je speldenkussentjes zijn heel leuk.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je quilt wordt erg mooi, je affie en je speldenkussentjes zien er ook top uit ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet je quiltje er al weer leuk uit joh, ik heb het patroontje ook gevraagd aan die aardige Ria. Dat andere quiltje vind ik ook wel heel erg leuk worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat veel moois te bewonderen weer Tineke. lekker he, als je zo'n heel rijtje dingen af kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Be Attitudes wordt erg mooi en de andere quilterigheden!!! zijn ook erg leuk. Je produceert nog heel wat en het is altijd weer mooi om naar te kijken. Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zozo, jij hebt niet stilgezeten! Mooi hor, vooral die NYB! Oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi allemaal, die kleine kussentjes zijn ook zo leuk. Je Be Attitude vind ik steeds mooier worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee, wat leuk om "mijn kikkertjes" terug te zien als prachtig speldenkussentje.
    Mooi hoor. en je andere creaties zijn ook super.
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke dingen Tineke en wat ziet het er mooi uit. Ik heb tegelijk een vraagje. Ik vindt e quilt van Be attidude wel erg mooi heb even gezocht maar niet kunnen vinen. Zou je kunnen zeggen waar dit patroon wegkomt rveeningen@freeler.nl

    Fijne dag
    Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och wat ben je zelf ook weer lekker bezig geweest zeg! Prachtige werkjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie dingen laat je ons weer zien Tineke, jij weet je tijd wel te vullen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje Tineke wat ben je toch ongelooflijk productief. En vooral van de Be attitude ben ik helemaal weg. Heel erg leuk. Het speldenkussentje heeft inmiddels een mooi plekje op mijn werkplek gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een genot om op je blog rond te kijken....prachtige creaties heb je weer gemaakt. Jammer dat ik zo ver weg woon anders kwam ik bij je in de leer hoor. Je inspireert me gewoon om ook zo aktief te zijn.
    Lieve groetjes, Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wat leuk weer allemaal en die poezen met flappende staarten zijn ook zo leuk!

    Hoi hoi, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat heb je weer héél snel voor elkaar...heel mooi!Toffe patroontjes,he!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)