dinsdag 19 oktober 2010

even op de kruissteek tour:)

Hallo allemaal..;)
 Even laten zien wat ik de laatste tijd heb gedaan,dit keer alleen wat  kruissteek werkjes..:)
het andere is nog niet zo ver voor een update ,maar komt wel :)
de letter H voor de RR16 van Wendy,erg leuk om te maken en het was de laatste van deze 9 persoons RR ronde.....15 november gaat deze RR 16 voor de laatste keer op reis:)

 dit leuke kerst katje heb ik voor Magda (mn dochter) gemaakt  het is voor de mini rr 15 die 15 oktober van start is gegaan ....
 En........een" nieuwe" update van het dressmaker-sampler van DMC,het is een sal.die ik mee doe  op een leuk clupje van Jac........elke 15 v/d maand een update..het is een prachtig patroon en ik hoop het af te krijgen :)het wordt gemaakt met verschillend draad en knoopjes en kraaltjes enz...
Tot weer .....:)

7 opmerkingen:

  1. wat een prachtig werk heb je weer, Tineke.
    maar de DMCsal is wel een toppie.(neem je em ook mee???aub???)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke werkjes heb je gemaakt de laatste tijd. druk druk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer super leuke werkjes gemaakt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh wat is die dmc sal prachtig.....maar ook je andere werkjes zijn heel leuk.
    groetjes Marjolein ( csl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie borduurwerkjes Tineke!!Er staat morgen een andere taxi voor de deur hoor!Mijn rug werkt niet mee,verplicht bedrust. Veel plezier morgen op de bee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Tineke! Daar houd ik ook van: borduren met draad en knoopjes en kraaltjes enz....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)