donderdag 21 oktober 2010

Een hele gezellige quilt bee..

 Wat een Gezellige Bee was het weer vandaag..alleen jammer dat Klaske  en Gerda er niet bij konden zijn..hopelijk de volgende keer.
.Klaske beterschap meis met je rug ,goed rusten hoor, dan komt het vast allemaal weer goed....
Hieronder wat foto;s en als je op de foto;s klikt worden ze groter... zo  kan iedereen lekker meegenieten van al het moois weer...de herfst quilt boven van Conny..een mooie kerst quilt (G-Pain) van Pauline,
 zoals ik heb begrepen hieronder een RR van Joukje..heel apart en leuk om te zien.......
 en hele mooie blokken van Ruke...
en wat ziet dit er lief uit he ,Klazien is er mee aan de gang,en we dachten dat het iets ging worden..?? maar dat was het niet :)) 

Anneke was aan het breien...maar heb daar geen foto van helaas..;( maar kijk daar ook eens :)
De kerstsok waar ik zelf mee aan de gang ben heeft nu ook een mooi stofje eromheen en is onder tussen doorgepit ,daar komt nog een andere foto van (de volgende keer oke;)

De heerlijke cake voor bij de koffie was gemaakt door de dochter van Ruke,het was echt heel lekker:)
en we hadden een nieuwe dame erbij, Corry...daarmee komen we op 11..ze  liet ons haar gemaakte vogeltjes zien,zo leuk!!daar op de grond liggen nog blokken van Joukje....
oke zo ben ik volgens mij weer helemaal bijgepraat:))......na afloop ging Pauline gezellig mee naar huis voor een boterhammetje enz,,en toen was het snel alweer 5 uur:) tor weer ....................de groetjes

5 opmerkingen:

  1. ik denk dat er iets niet goed is gegaan vandaag ;) Klazien had me vandaag niet gehoord.
    dan is het maar goed dat jij to me zat , dan ben ik iig wel gezien ;)
    t was weer erg gezellig vandaag.
    lekker slapen zometeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje wel Tineke het zal wel goed komen, maar op dit moment erg vervelend, Baalde als een stekker dat ik de bee moest missen!! Hopelijk kan ik de volgende keer je taxi weer zijn ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om mijn siggies zo weer terug te zien!
    Lekkere cake van Ruke he!
    Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige quilten... zo knap gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk verhaal heb je er weer van gemaakt Tineke! Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)