zaterdag 9 juli 2016

Hallo allemaal .
.Het is alweer een poosje geleden dat ik een berichtje  heb gedaan ,maar vandaag wilde ik weer een blog berichtje  met jullie delen...
Vandaag is mn quilt weer thuisgekomen..De Tail feathers zie vorig berichtje,,,hij is weer prachtig door  Trijntje vd Horst op haar geweldige machine doorgequilt..
 de bies moet nog, maar als je de foto.s ziet stoort het niet hoor:)





Mooi he ,ik ben er weer zo blij mee ...Trijntje bedankt voor je werk je doet het geweldig!!!!!.


ja helaas geen plaatje in de zon ,,,hier is het allemaal REGEN:) maar wel  lekker weer om met je draden, stoffen enz. te spelen. en voor de mensen die moeten weken..werkse

7 opmerkingen:

  1. Tineke, wat is hij mooi geworden, ik hoop hem binnenkort in het echt te mogen bewonderen. Succes met de afwerking.
    Enne... leuk dat je weer een blogje plaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden Tineke! Nu lekker afbiezen, leuk werkje 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een groot succes en een bijna affo ! Een schattig quiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat zier er goed uit...ik snap wel dat je hier erg blij mee bent❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi quilt geworden, nog een biesje en een AFFO
    Fijne zondag.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Tineke,

    Ik sluit me aan bij de vorige 'spreeksters': prachtig en geniet er lekker van!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)